Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5734
Title: Формування інструментів Інтернет-маркетингу для удосконалення комунікаційної діяльності підприємства
Other Titles: Formuvannia instrumentiv Internet-marketynhu dlia udoskonalennia komunikatsiinoi diialnosti pidpryiemstva
Authors: Мазниця, Владислав Олексійович
Maznytsia, Vladyslav
Keywords: marketing
marketing
marketingові communications
marketing communications
internet-marketing
internet-marketing
інструменти internet-marketingу
internet-marketing tools
товарна політика в internet
internet produkt policy
політика розподілу в internet
placement policy in the internet
просування в internet
promotion in the internet
Issue Date: 2021
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Мазниця В. О. Формування інструментів Інтернет-маркетингу для удосконалення комунікаційної діяльності підприємства : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Мазниця Владислав Олексійович ; наук. керівник Абрамович Інна Ананіївна ; Дніпровський держ.аграр.-економ. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2021. – 101 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5734
Abstract: Досліджено теоретично-методичні аспекти формування інструментів Інтернет-маркетингу для підприємства; надана організаційно-економічна характеристика ТОВ «СТ.ІН.УА»; охарактеризовано сучасний рівень формування інструментів Інтернет-маркетингу для комунікаційної діяльності в ТОВ «СТ.ІН.УА» та здійснено аналіз середовища підприємства; розроблені заходи вдосконалення інструментів Інтернет-маркетингу для підприємства. Результати впроваджені в маркетингову діяльність в ТОВ«СТ.ІН.УН». Doslidzheno teoretychno-metodychni aspekty formuvannia instrumentiv Internet-marketynhu dlia pidpryiemstva; nadana orhanizatsiino-ekonomichna kharakterystyka TOV «ST.IN.UA»; okharakteryzovano suchasnyi riven formuvannia instrumentiv Internet-marketynhu dlia komunikatsiinoi diialnosti v TOV «ST.IN.UA» ta zdiisneno analiz seredovyshcha pidpryiemstva; rozrobleni zakhody vdoskonalennia instrumentiv Internet-marketynhu dlia pidpryiemstva. Rezultaty vprovadzheni v marketynhovu diialnist v TOV«ST.IN.UN».
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5734
Appears in Collections:Кафедра маркетингу. Магістри

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мазниця_В.О..pdf1,87 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.