Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5738
Title: Формування системи маркетингового менеджменту на підприємстві
Other Titles: Formuvannia systemy marketynhovoho menedzhmentu na pidpryiemstvi
Authors: Янковська, Юлія Сергіївна
Yankovska, Yuliia
Keywords: маркетинговий менеджмент
marketing management
менеджмент
management
маркетинг
marketing
стратегія
strategy
стратегічне управління
strategic management
конкуренція
competition
конкурентоспроможний розвиток
competition
підприємство
industry
Issue Date: 2021
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Янковська Ю. С. Формування системи маркетингового менеджменту на підприємстві : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Янковська Юлія Сергіївна ; наук. керівник Арамович Інна Ананіївна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2021. – 94 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5738
Abstract: Розглянуто теоретично-методичні аспекти формування маркетингового менеджменту на підприємстві. Проаналізовано сучасний стан маркетингового менеджменту на підприємстві. Розроблено шляхи удосконалення маркетингового менеджменту. Theoretical and methodological aspects of the formation of marketing management at the enterprise are considered. The current state of marketing management at the enterprise is analyzed. Ways to improve marketing management have been developed.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5738
Appears in Collections:Кафедра маркетингу. Магістри

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Янковська_Ю.С..pdf2,1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.