Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/576
Title: | Формування готовності викладачів вищих навчальних закладів до інноваційної професійної діяльності |
Other Titles: | Formation of readiness of teachers of high schools to innovative professional activity |
Authors: | Васільєва, Леся Миколаївна Vasilieva, Lesia Бондарчук, Наталя Володимирівна Bondarchuk, Natalia |
Keywords: | викладач teacher вищий навчальний заклад higher education institution готовність readiness інновації innovation інноваційна діяльність innovative activity |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Редакційна колегія журналу Молодий вчений |
Citation: | Васільєва Л. М. Формування готовності викладачів вищих навчальних закладів до інноваційної професійної діяльності [Текст] / Л. М. Васільєва, Н. В. Бондарчук // Молодий вчений. 2018. – № 1(53). – С. 264-267.– Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/576 |
Abstract: | Одним з напрямків професійної підготовки фахівців має стати формування готовності викладачів до ін- новаційної діяльності, що дозволило б їм найбільш повно проявити свої індивідуальні творчі здібності, реалізувати інтелектуальний потенціал, застосувати весь комплекс знань, умінь і навичок до виконання інноваційних завдань. Визначено показники готовності викладача до інноваційної діяльності. Запропоновано складові готовності викладачів до інноваційної професійної діяльності. One of the areas of professional training of professionals should be the formation of teachers’ readiness for innovation that would allow them to fully demonstrate their individual creative abilities, realize their intellectual potential, apply the full range of knowledge, skills and skills to fulfill innovative tasks. Indicators of the teacher’s readiness for innovation are determined. The components of teacher readiness for innovative professional activity are proposed. |
URI: | http://molodyvcheny.in.ua/files/journal/2018/1/63.pdf http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/576 |
ISSN: | (Print): 2304-5809 (Online): 2313-2167 |
Appears in Collections: | Наукові статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.