Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/5827
Назва: Підвищення довговічності агрегатів машин конструктивно-технологічними методами
Інші назви: Pidvyshchennia dovhovichnosti ahrehativ mashyn konstruktyvno-tekhnolohichnymy metodamy
Автори: Пеня, Максим Юрійович
Penia, Maksym
Ключові слова: підвіска
pidviska
амортизатор
amortyzator
салйлентблок
salilentblok
автомобіль
avtomobil
дослідження
doslidzhennia
роботоздатність
robotozdatnist
Дата публікації: 2021
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Пеня М. Ю. Підвищення довговічності агрегатів машин конструктивно-технологічними методами : магістр. дипломна робота : 208 Агроінженерія / Пеня Максим Юрійович ; наук. керівник Дирда Віталій Ілларіонович ; Дніпровський держ.аграр.-економ. ун-т, Інженерно-технологічний ф-т, Каф. надійності і ремонту машин. – Дніпро, 2021. – 97 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5827
Короткий огляд (реферат): В магістерській роботі розглянуті питання підвищення довговічності деталей підвіски конструктивно технологічними методами, тобто внесенням змін у конструкцію агрегатів. Магістерська робота включає в себе п'ять розділів. В першому розглянуто аналітично будову та роботу підвіски автомобіля, а також висунуто основні задачі роботи. В другому розділі проведено теоретичні дослідження та обґрунтування можливості конструктивних змін. В третьому розділі розроблено методику та проведено експериментальні дослідження можливих змін конструкції амортизаторів та гідравлічних циліндрів. Четвертий та п’ятий розділи присвячено питанням охорони праці та техніко-економічній оцінці роботи. V mahisterskii roboti rozghlianuti pytannia pidvyshchennia dovhovichnosti detalei pidvisky konstruktyvno tekhnolohichnymy metodamy, tobto vnesenniam zmin u konstruktsiiu ahrehativ. Mahisterska robota vkliuchaie v sebe piat rozdiliv. V pershomu rozghlianuto analitychno budovu ta robotu pidvisky avtomobilia, a takozh vysunuto osnovni zadachi roboty. V druhomu rozdili provedeno teoretychni doslidzhennia ta obgruntuvannia mozhlyvosti konstruktyvnykh zmin. V tretomu rozdili rozrobleno metodyku ta provedeno eksperymentalni doslidzhennia mozhlyvykh zmin konstruktsii amortyzatoriv ta hidravlichnykh tsylindriv. Chetvertyi ta piatyi rozdily prysviacheno pytanniam okhorony pratsi ta tekhniko-ekonomichnii otsintsi roboty.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/5827
Розташовується у зібраннях:Кафедра надійності і ремонту машин . Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пеня_М.Ю..pdf3,6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.