Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6140
Title: Ефективність переробки та реалізації молока в аграрних підприємствах
Other Titles: Efektyvnist pererobky ta realizatsii moloka v ahrarnykh pidpryiemstvakh
Authors: Демчук, Олена Миколаївна
Demchuk, Olena Mykolaivna
Keywords: ефективність переробки
efektyvnist pererobky
реалізація молока
realizatsiia moloka
ринок молочної продукції
rynok molochnoi produktsii
діяльність аграрних підприємств
diialnist ahrarnykh pidpryiemstv
фактори маркетингового середовища
faktory marketynhovoho seredovyshcha
Issue Date: 2016
Publisher: Таврійський державний агротехнологічний університет
Citation: Демчук О. М. Ефективність переробки та реалізації молока в аграрних підприємствах : дис. … канд. економ. наук : [спец]. 08.00.04 – економіка та управління підприємствами / Олена Миколаївна Демчук ; Таврійський державний агротехнологічний університет . – Мелітополь : ТДАУ, 2016. – 207 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6140
Abstract: Розвиток аграрного сектору України передбачає орієнтацію врахування впливу чинників, які обумовлюють стабілізацію й розширення ринків збуту вітчизняної продукції в умовах глобалізації економіки. Сучасна ситуація, що характеризується поступовим зменшенням обсягів пропозиції кінцевої продукції на ринку та неповним забезпеченням населення незамінними продуктами харчування, потребує розв’язання низки проблем щодо коригування дій аграрних підприємств відповідно до змін у маркетинговому середовищі. Відсутність інноваційних технологій у переробці молока, підтримки державою розвитку сировинної бази в регіонах, дотримання вимог до якості готової продукції та ефективних комунікативних систем між виробником і споживачем загострює проблему повної взаємодії попиту та пропозиції на ринку молока. Саме врахування впливу факторів маркетингового середовища на мікро- та макрорівні має бути покладено в основу подальшої стратегії розвитку аграрних підприємств та прогнозуванні їхніх ризиків на ринку за умов поглиблення євроінтеграції. Актуальність теми дисертації, значимість для науки і практики у сфері ефективності переробки та реалізації продукції полягає в поглибленні методичних основ дослідження діяльності аграрних підприємств на ринку молока та впровадженні маркетингових заходів у стратегію розвитку на рівні окремих підприємств і регіонів. Rozvytok ahrarnoho sektoru Ukrainy peredbachaie oriientatsiiu vrakhuvannia vplyvu chynnykiv, yaki obumovliuiut stabilizatsiiu y rozshyrennia rynkiv zbutu vitchyznianoi produktsii v umovakh hlobalizatsii ekonomiky. Suchasna sytuatsiia, shcho kharakteryzuietsia postupovym zmenshenniam obsiahiv propozytsii kintsevoi produktsii na rynku ta nepovnym zabezpechenniam naselennia nezaminnymy produktamy kharchuvannia, potrebuie rozviazannia nyzky problem shchodo koryhuvannia dii ahrarnykh pidpryiemstv vidpovidno do zmin u marketynhovomu seredovyshchi. Vidsutnist innovatsiinykh tekhnolohii u pererobtsi moloka, pidtrymky derzhavoiu rozvytku syrovynnoi bazy v rehionakh, dotrymannia vymoh do yakosti hotovoi produktsii ta efektyvnykh komunikatyvnykh system mizh vyrobnykom i spozhyvachem zahostriuie problemu povnoi vzaiemodii popytu ta propozytsii na rynku moloka. Same vrakhuvannia vplyvu faktoriv marketynhovoho seredovyshcha na mikro- ta makrorivni maie buty pokladeno v osnovu podalshoi stratehii rozvytku ahrarnykh pidpryiemstv ta prohnozuvanni yikhnikh ryzykiv na rynku za umov pohlyblennia yevrointehratsii. Aktualnist temy dysertatsii, znachymist dlia nauky i praktyky u sferi efektyvnosti pererobky ta realizatsii produktsii poliahaie v pohlyblenni metodychnykh osnov doslidzhennia diialnosti ahrarnykh pidpryiemstv na rynku moloka ta vprovadzhenni marketynhovykh zakhodiv u stratehiiu rozvytku na rivni okremykh pidpryiemstv i rehioniv.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6140
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Демчук.pdf1,1 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.