Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6274
Title: Обґрунтування технологічних підходів у відновленні гідроекосистем природного заповідника «Дніпровсько-Орільський» (на прикладі протоки Жовтенька)
Other Titles: Obgruntuvannia tekhnolohichnykh pidkhodiv u vidnovlenni hidroekosystem pryrodnoho zapovidnyka «Dniprovsko-Orilskyi» (na prykladi protoky Zhovtenka)
Authors: Ручій, Володимир Сергійович
Ruchii, Volodymyr Serhiiovych
Keywords: водна рослинність
vodna roslynnist
гідроекологічні системи
hidroekolohichni systemy
відновленні гідроекосистем
vidnovlenni hidroekosystem
природний заповідник «Дніпровсько-Орільський»
pryrodnyi zapovidnyk «Dniprovsko-Orilskyi»
Issue Date: 2022
Publisher: Дніпровський ДАЕУ
Citation: Ручій В. С. Обґрунтування технологічних підходів у відновленні гідроекосистем природного заповідника «Дніпровсько-Орільський» (на прикладі протоки Жовтенька) : магістер. дипломна робота : 207 , Водні біоресурси та аквакультура / Ручій Володимир Сергійович ; наук. керівник Горчанок А. В. ; Дніпровський держ. аграр.-економ. ун-т , Ф-т біотехнологічний , Каф. водних біоресурсів та аквакультури. – Дніпро, 2022. – 58 с. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6274.
Abstract: Метою роботи є обґрунтування технологічних підходів у відновленні гідроекосистем природного заповідника «Дніпровсько-Орільський» (на прикладі протоки Жовтенька) для збереження залишків унікальної системи заплавних озер. Metoiu roboty ye obgruntuvannia tekhnolohichnykh pidkhodiv u vidnovlenni hidroekosystem pryrodnoho zapovidnyka «Dniprovsko-Orilskyi» (na prykladi protoky Zhovtenka) dlia zberezhennia zalyshkiv unikalnoi systemy zaplavnykh ozer.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6274
Appears in Collections:Кафедра водних біоресурсів та аквакультури. Магістри

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ручій В.С..pdf2,21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.