Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6345
Title: Тенденції сучасного розвитку маркетингових досліджень в Україні
Other Titles: Modern development trends of marketing research in Ukraine
Authors: Ільченко, Тетяна Вікторівна
Ilchenko, Tetiana
Keywords: діяльність
activity
маркетинг
marketing
дослідження
research
маркетингове дослідження
marketing research
ринок
market
комплекс маркетингу
marketing complex
Issue Date: 2022
Publisher: Класичний приватний університет
Citation: Ільченко Т.В. Тенденції сучасного розвитку маркетингових досліджень в Україні [Електронний ресурс] / Т. В. Ільченко // Приазовський економічний вісник. – 2022. – № 1(30). – С. 55-59. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6345
Abstract: У статті досліджено ключові аспекти розвитку маркетингових досліджень в умовах сьогодення. Проаналізовано думки науковців відносно сутності поняття «маркетингове дослідження». Установлено, що в умовах ринкової економіки маркетинг стає філософією бізнесу та одночасно його найважливішим інструментом, що дає змогу відстежувати зміну умов середовища бізнесу та коригувати на цій основі стратегію та тактику підприємства. Детально досліджено стан ринку маркетингових досліджень в Україні та визначено його обсяг в грошовому виразі. Також проаналізовано обсяг замовлень на проведення маркетингових досліджень в Україні. Доведено, що маркетингові дослідження поступово перестають бути лише одним із напрямів діяльності підприємств, а стають принципово новим видом послуг. Доведено, що збільшення ролі ринку маркетингових досліджень має значний вплив на економічний потенціал суб’єктів господарювання. The article examines the key aspects of the development of marketing research in today's conditions. The opinions of scientists on the essence of the concept of "marketing research" are analyzed. It is established that in a market economy, marketing becomes a business philosophy and at the same time its most important tool that allows you to track changes in the business environment and adjust on this basis the strategy and tactics of the enterprise. The state of the market research market in Ukraine is studied in detail and its volume in monetary terms is determined. The volume of orders for marketing research in Ukraine was also analyzed. It is proved that marketing research is gradually ceasing to be only one of the activities of enterprises, and is becoming a fundamentally new type of service. It has been proven that increasing the role of the market for marketing research has a significant impact on the economic potential of businesses.
URI: http://pev.kpu.zp.ua/journals/2022/1_30_ukr/11.pdf
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6345
ISSN: ISSN (Online): 2522-4263
Appears in Collections:Наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття.pdf263,42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.