Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6348
Title: Сучасні маркетингові засоби в умовах інноваційного розвитку аграрних підприємств
Other Titles: Modern marketing tools in terms of innovative development of agricultural enterprises
Authors: Ільченко, Тетяна Вікторівна
Ilchenko, Tetiana
Keywords: інноваційний розвиток
innovative development
маркетингові інструменти
marketing tools
аграрне підприємство
agricultural enterprise
цифровий маркетинг
digital marketing
Issue Date: 2022
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Ільченко Т. В. Сучасні маркетингові засоби в умовах інноваційного розвитку аграрних підприємств / Т. В. Ільченко // Теоретичні та практичні питання аграрної науки : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. до 100-річчя Дніпровського держ. аграр.-екон. ун-ту (м. Дніпро, 18 трав. 2022 р.) : у 2 ч. / за заг. ред. А. С. Кобця. – Дніпро : ДДАЕУ, 2022. – Ч. 2. – С. 114-117. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6348
Abstract: Визначено, що на даний час пріоритетним напрямом функціонування аграрних підприємств визнано активізацію інноваційної діяльності. Це потребує формування якісно нової системи маркетингового забезпечення інноваційного розвитку сільськогосподарських виробників, упровадження сучасних інформаційно-комунікаційних технологій і використання інструментів цифрового маркетингу. Встановлено, що сучасне світове аграрне господарство унаслідок еволюційного розвитку технологій є орієнтованим на використання екологічно чистих природних ресурсів, передових інноваційних технологій розумного, точного землеробства, зокрема генетичної модифікації, нанобіотехнологій, позагрунтового вирощення рослин і вертикального землеробства, а також складних технологічних систем супутникової навігації, роботів, безпілотних літальних апаратів/дронів, 3D друку продуктів харчування, Інтернету речей, блокчейну тощо. Ці глобальні технології дозволять аграрним компаніям і фермерським господарствам бути більш прибутковими. Обґрунтована необхідність використання маркетингових цифрових каналів просування аграрної продукції: контент-маркетинг (SEO, SERM, SMM, контент PR, E-mail маркетинг, ORM); digital-реклама (контекстна, таргетована, медійна реклама); мультиканальне просування; веб-аналітика. It is determined that at present the priority of agricultural enterprises is the intensification of innovation. This requires the formation of a qualitatively new system of marketing support for innovative development of agricultural producers, the introduction of modern information and communication technologies and the use of digital marketing tools. It is established that the modern world agriculture due to the evolution of technologies is focused on the use of environmentally friendly natural resources, advanced innovative technologies of smart, precision agriculture, including genetic modification, nanobiotechnology, offshore and vertical farming, and complex technological systems. , unmanned aerial vehicles / drones, 3D food printing, Internet of Things, blockchain, etc. These global technologies will allow agricultural companies and farms to be more profitable. The necessity of using digital marketing channels to promote agricultural products is substantiated: content marketing (SEO, SERM, SMM, content PR, E-mail marketing, ORM); digital advertising (contextual, targeted, media advertising); multichannel promotion; web analytics.
URI: https://drive.google.com/file/d/1ZgT51pJvXq6WO-TTCVMMFvOtmdGUOUjr/view
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6348
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези_Ільченко_ до 100-річчя.pdf197,21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.