Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6414
Title: Застосування інструментів інтернет-маркетингу в період глобальної фінансової кризи
Other Titles: The use of Internet marketing tools during the global financial crisis
Authors: Багорка, Марія Олександрівна
Bahorka, Mariia
Курбацька, Лариса Миколаївна
Kurbatska, Larysa
Кадирус, Ірина Григорівна
Kadyrus, Iryna
Keywords: Інтернет-маркетинг
Internet-marketing
інтернет-технології
Internet technologies
IT-ринок
IT market
пошуковий маркетинг
search marketing
контент-маркетинг
content marketing
банерна реклама
banner advertising
SEO-просування
SEO-promotion
Issue Date: 2021
Publisher: Інститут журналістики
Citation: Багорка М. О. Застосування інструментів інтернет-маркетингу в період глобальної фінансової кризи / М. О. Багорка, Л. М. Курбацька, І. Г. Кадирус // Бренд-менеджмент: вимір глобальний, вибір локальний : Міжнар. кол. моногр. / за заг. ред. Є. В. Ромата ; Ін-т журналістики ; КНУ ім. Т. Г. Шевченко [та ін.]. – К. : Студцентр, 2021. – С. 147-158. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6414
Abstract: Встановлено, що вплив Інтернет-технологій на суспільне життя став передумовою створення нового виду маркетингу – Інтернет-маркетингу, який містить усі складові маркетингової діяльності та комплекс дочірніх галузей (банерна реклама і public relations (PR), методики проведення маркетингових досліджень в інтернеті, формування способів правильного позиціонування торгової марки на ринку, вивчення попиту споживачів, освоєння алгоритмів формування і забезпечення високої ефективності рекламних кампаній тощо). Але, враховуючи специфіку електронного маркетингу, традиційні методи маркетингу і новітні інформаційні технології об’єднуються на постійній основі, тому виникнення нових інструментів маркетингової кампанії можна вважати його особливістю. В результаті з’явились додаткові можливості розширення аудиторії маркетингового впливу з одночасним забезпеченням адресності та персоналізації, що підвищує ефективність маркетингової діяльності в умовах інформатизації суспільства. Визначено, що за сучасних умов розвитку світової економіки та економіки України, зокрема, відбуваються суттєві зміни в діяльності підприємств та підходах ведення бізнесу. Найбільш очевидна зміна в тому, що більшість підприємств і фізичних осіб – споживачів товарів та послуг перейшли в он-лайн. До Глобальної фінансової кризи, викликаної пандемією, ті компанії та підприємства, що не мали власних сайтів чи он-лайн послуг, вимушені були з’явитися у новому для них форматі. Багато з тих, хто не мав досвіду он-лайн покупок, вимушені були стати онлайн клієнтами. І вони збільшили долю онлайн комерції, яка донедавна у світі була відносно невеликою, приблизно на 15%. Отже, з розвитком мережі Інтернет, а також глобальних змін, що відбуваються останнім часом в економіці більшості країн світу, суттєво змінюються і підходи до формування комплексу маркетингу. It is established that the impact of Internet technologies on public life has become a prerequisite for creating a new type of marketing - Internet marketing, which contains all components of marketing activities and a set of subsidiary industries (banner advertising and public relations (PR), methods of marketing research on the Internet). correct positioning of the brand in the market, studying consumer demand, mastering the algorithms of formation and ensuring high efficiency of advertising campaigns, etc.). But given the specifics of e-marketing, traditional marketing methods and the latest information technologies are combined on a permanent basis, so the emergence of new tools for marketing campaigns can be considered its feature. As a result, there are additional opportunities to expand the audience of marketing influence while providing targeting and personalization, which increases the effectiveness of marketing activities in an informatized society. It is determined that under the current conditions of development of the world economy and the economy of Ukraine, in particular, there are significant changes in the activities of enterprises and approaches to doing business. The most obvious change is that most businesses and individuals - consumers of goods and services have gone online. Prior to the global financial crisis caused by the pandemic, companies and enterprises that did not have their own websites or online services were forced to appear in a new format. Many of those who had no online shopping experience were forced to become online customers. And they have increased the share of online commerce, which until recently was relatively small in the world, by about 15%. Thus, with the development of the Internet, as well as recent global changes in the economy of most countries, significantly change and approaches to the formation of marketing
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6414
Appears in Collections:Монографії, розділи монографій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Монографія_2021.pdf797,62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.