Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6416
Title: Нові інструменти маркетингових комунікацій при просуванні продуктів і послуг
Other Titles: New tools of marketing communications in the promotion of products and services
Authors: Курбацька, Лариса Миколаївна
Kurbatska, Larysa
Кадирус, Ірина Григорівна
Kadyrus, Iryna
Keywords: маркетингові комунікації
marketing communications
Інтернет
internet
вірусний маркетинг
viral marketing
подієвий маркетинг
event marketing
комунікаційна діяльність
communication activity
Issue Date: 2021
Publisher: Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана
Citation: Курбацька Л. М. Нові інструменти маркетингових комунікацій при просуванні продуктів і послуг / Л. М. Курбацька, І. Г. Кадирус // Маркетингова освіта в Україні : зб. матеріалів V Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. (м. Київ, 7-8 жовт. 2021 р.) : [Електронний ресурс]. – К.: КНЕУ, 2021. – С. 350-351. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6416
Abstract: Встановлено, що стрімкий розвиток інформаційних технологій дає можливість перейти до гнучкої глобальної комунікації, коли спілкування між споживачем та продавцем стає більш ефективним. Підхід до формування комплексу маркетингових комунікацій потребує якісних змін, де головну роль мають нові інструменти просування товарів та послуг. Нині з’являються і активно використовуються сучасні інтерактивні маркетингові комунікації, які розширюють можливості бізнес-комунікацій, оскільки дозволяють ефективно й дуже швидко надавати інформацію споживачам в повному обсязі за найменших витрат. Така активність нових комунікаційних каналів сприяє тому, що споживачі стають активними учасниками маркетингових комунікативних процесів – вони мають можливість не тільки отримувати інформацію, але й обирати ту, яка їм потрібна, а також мають зворотній зв’язок з відправником. Доведено, що Інтернет є однією з найважливіших форм маркетингових комунікацій та спілкування людей у бізнесі та в повсякденному житті. Цей напрям досліджень є новим, і його актуальність дуже стрімко зростає. It is established that the rapid development of information technology makes it possible to move to flexible global communication, when communication between consumer and seller becomes more effective. The approach to the formation of a complex of marketing communications requires qualitative changes, where the main role is played by new tools for the promotion of goods and services. Today, modern interactive marketing communications are emerging and being actively used, which expand the capabilities of business communications, as they allow you to efficiently and very quickly provide information to consumers in full at the lowest cost. This activity of new communication channels contributes to the fact that consumers become active participants in marketing communication processes - they have the opportunity not only to receive information, but also to choose the one they need, as well as have feedback from the sender. It has been proven that the Internet is one of the most important forms of marketing communications and communication between people in business and in everyday life. This area of research is new, and its relevance is growing rapidly.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6416
ISBN: 978-966-926-390-2
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Курбацька.pdf351,32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.