Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6417
Title: Копірайтинг в інтернет-маркетингу
Other Titles: Copywriting in Internet Marketing
Authors: Ільченко, Тетяна Вікторівна
Ilchenko, Tetiana
Довга О, лена Валентинівна
Dovga, Olena
Keywords: інтернет-маркетинг
Internet marketing
маркетингові комунікації
marketing communications
копірайтинг
copywriting
веб-ресурс
web resource
інтернет-магазин
online store
Issue Date: 2021
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Ільченко Т. В. Копірайтинг в інтернет-маркетингу / Т. В. Ільченко, О. В. Довга // Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу : матеріали ІХ Всеукр. наук.-практ. Інтернет- конф. (Дніпро, 25-26 жовт. 2021 р.) / ДДАЕУ ; Каф. маркетингу. – Дніпро : ПП Інтеграл, 2021. – С. 81-84. – Присвяч. 100-річчю Дніпровського держ. аграр.-економ. ун-у. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6417
Abstract: Визначено, що ефективне управління діяльністю підприємства в сучасних умовах розвитку економіки набуває особливого значення. Однією з головних умов збереження та зміцнення позицій підприємства на ринку є розробка та впровадження дієвої та ефективної реклами. Встановлено, що потреби сьогоднішнього ринку в професійних рекламних послугах, необхідність в маркетингових комунікаціях зумовили виникнення та стрімкий розвиток окремої галузі діяльності – копірайтингу. Констатовано, що кожен окремий текст, який може бути розміщено на просторах веб-сайту, створюється під свою одну цільову аудиторію і підлягає вирішенню однієї задачі. Особливо це стосується тих інтернет-магазинів, які продають велику різноманітність категорій товарів (послуг). Обгрунтовано, що ефективне управління маркетинговою діяльністю, а саме копірайтингом, сприятиме формуванню довгострокової конкурентної переваги на ринку. It is determined that effective management of the enterprise in the modern conditions of economic development acquires special significance. One of the main conditions for maintaining and strengthening the company's position in the market is the development and implementation of effective and efficient advertising. It is established that the needs of today's market in professional advertising services, the need for marketing communications led to the emergence and rapid development of a particular industry - copywriting. It is stated that each individual text that can be placed on the website is created for its own target audience and is subject to one task. This is especially true for those online stores that sell a wide variety of categories of goods (services). It is substantiated that effective management of marketing activities, namely copywriting, will contribute to the formation of long-term competitive advantage in the market.
URI: https://www.dsau.dp.ua/ua/page/materali-konferencj.html
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6417
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ільченко_Довга_Тези.pdf222,29 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.