Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6419
Назва: Організація збутової діяльності та системи маркетингових досліджень на підприємстві
Інші назви: Organization of sales activities and marketing research systems at the enterprise
Автори: Багорка, Марія Олександрівна
Bahorka, Mariia
Кадирус, Ірина Григорівна
Kadyrus, Iryna
Миронова, Олена Олександрівна
Myronova, Olena
Ключові слова: маркетингові дослідження
marketing research
маркетингова діяльність
marketing activity
підприємство
enterprise
маркетингова інформація
marketing information
обробка інформації
information processing
маркетинговий аналіз
marketing analysis
Дата публікації: 2022
Видавництво: Міжнародний університет бізнесу і права
Бібліографічний опис: Багорка М. О., Кадирус І. Г., Миронова О. О. (2022). Організація збутової діяльності та системи маркетингових досліджень на підприємстві. Науково-виробничий журнал «Бізнес навігатор». Вип. 2(69). С. 54-61. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6419
Короткий огляд (реферат): В статті досліджені умови діяльності ТОВ «РУШ», виявленні основні проблеми; проведена оцінка конкурентного середовища, визначена ступінь задоволеності споживачів рівнем надання послуг та асортиментною лінією. Обґрунтована важливість використання на підприємстві системи маркетингових досліджень, з метою визначення напрямів його ефективного функціонування в умовах конкуренції, здійснення пошуку резервів підвищення своєї конкурентоспроможності та обрання ефективних напрямів для подальшого розвитку, що є особливо важливим в умовах мінливого і динамічного маркетингового середовища, в якому зараз підприємство функціонує. Встановлені основні переваги лінії магазинів «Eva» відносно конкурентів за показниками асортиментної, цінової політики та якості продукції. Головний акцент при проведенні досліджень був приділений дослідженню ринку, яке поєднує поведінку споживачів та економічні тенденції, що вкрай важливо для розуміння потреб споживачів. The article examines the study of the conditions of activity of «RUSH», identifying the main problems; the assessment of the competitive environment was carried out, the degree of consumer satisfaction with the level of service provision and the assortment line was determined. In accordance with the changing and dynamic marketing environment in which the researched enterprise now operates, marketing research will allow to determine the directions of effective functioning in conditions of competition, to search for reserves to increase its competitiveness and choose effective directions for further development. The importance of using the company's marketing research system to determine the directions of its effective functioning in competition, finding reserves to increase its competitiveness and choosing effective directions for further development, which is especially important in a changing and dynamic marketing environment in which the company is now works. The main advantages of the «Eva» store line in relation to competitors in terms of assortment, pricing policy and product quality have been established. The main focus of the research was on market research, which combines consumer behavior and economic trends, which is extremely important for understanding consumer needs. Marketing research helps in management by providing information relevant to decision making. The results of marketing research help reduce the level of uncertainty in management decisions. Marketing research on customer satisfaction at «RUSH» showed that positioning the network in the women's segment was a profitable solution. In recent years, RUSH has been actively growing. Using market research methods, the management of «RUSH» can make business decisions based on the results obtained, which confirm their knowledge and experience. Marketing research helps to identify market trends, so it is necessary to conduct them often to get to know customers in detail, to study their needs and desires, to learn about their behavior and be able to manage it. Having carefully researched the market, the company's business will develop and gain certain competitive advantages.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://business-navigator.ks.ua/2022/69-2022
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6419
ISSN: ISSN 2522-4751 ISSN 2707-6172
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Багорка, Кадирус, Миронова.pdf549,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.