Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6429
Title: Маркетинговий менеджмент у SMM
Other Titles: Marketing management in SMM
Authors: Безус, Роман Миколайович
Bezus, Roman
Крючко, Леся Станіславівна
Kriuchko, Lesia
Перерва, Карина Анатоліївна
Pererva, Karina
Keywords: маркетинговий менеджмент
marketing management
SMM система
SMM system
дослідження
research
споживачі
consumers
SMM план
SMM plan
підвищення ефективності маркетингу
marketing effectiveness
Issue Date: 2021
Publisher: Чорноморський національний університет імені Петра Могили, ТОВ `ДКС Центр`
Citation: Безус Р. М. Маркетинговий менеджмент у SMM / Р. М. Безус, Л. С. Крючко, К. А. Перерва // Інвестиції: практика та досвід. – 2021. – № 21. – С. 66-71. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6429
Abstract: У статті аналізується маркетинговий менеджмент у системі SMM та на підприємстві в цілому. Маркетинговий менеджмент виконує важливу координуючу роль, допомагаючи досягти згоди всередині підприємницької структури, визначаючи напрямки її розвитку, стимулюючи внутрішній співробітництво, координуючи розподіл ресурсів і окреслюючи завдання, виходячи з яких, компанія розраховує реалізувати свої маркетингові цілі. Маркетинговий менеджмент у структурі SMM допомагає втілити такі цілі підприємства як: просування власних товарів, лояльність споживачів, автономні продажі, просування бренду. За допомогою SMM є можливість розповісти про свою компанію, послуги чи товари, прийняти замовлення, а також дати можливість своїй цільовій аудиторії поділитися з іншими. Зацікавлений клієнт, вивчаючи компанію, обов'язково зверне увагу на її профілі у соціальних мере жах. Якісні профілі покращують лояльність потенційних клієнтів, підвищують ступінь довіри та задо¬ воленості. І, як наслідок, збільшують конверсію. Відкрита компанія, яка не боїться комунікувати з спільнотою, виглядає свідомо краще та сильніше, ніж компанія, замкнута всередині одного основного сайту. Грамотна стратегія SMM та її якісне виконання практично гарантує, що у потенційних клієнтів у результаті складеться саме таке враження від компанії, яке працюватиме на покращення конверсії. Крім цього, аналіз трафіку та конверсій із соціальних мереж дозволить покращити маркетингову стратегію в цілому. І, можливо, розширити цільову аудиторію. Маркетинг у соціальних мережах може стати серйозною перевагою для будьякого бізнесу. Насправді немає жодних підстав не впроваджувати соціальні медіа у вашу стратегію просування — SMM настільки рентабельне вкладення, що про це точно не доведеться шкодувати. Виділено основні задачі маркетингового менеджменту для підприє мницької структури, дотримання яких полегшує розробку плану маркетингу. The article analyzes marketing management in the SMM system and in the enterprise as a whole. Marketing management plays an important coordinating role, helping to reach agreement within the business structure, determining the directions of its development, stimulating internal cooperation, coordinating the allocation of resources and outlining the tasks based on which the company expects to achieve its marketing goals. Marketing management in the SMM structure helps to realize such goals of the enterprise as: promotion of own goods, consumer loyalty, autonomous sales, brand promotion. With SMM, you have the opportunity to talk about your company, services or products, accept orders, and give your target audience the opportunity to share with others. Interested client, studying the company, be sure to pay attention to its profile on social networks. Quality profiles improve the loyalty of potential customers, increase the degree of trust and satisfaction. And, as a result, increase conversions. An open company that is not afraid to communicate with the community looks consciously better and stronger than a company that is closed within one main site. A competent SMM strategy and its high quality implementation practically guarantees that potential customers will have the impression from the company that will work to improve conversions. In addition, the analysis of traffic and conversions from social networks will improve the marketing strategy as a whole. And possibly expand the target audience. Social media marketing can be a major asset to any business. In fact, there is no reason not to incorporate social media into your promotion strategy — SMM is such a cost effective investment that you definitely won't have to regret it. Social media is a network of always available gateways through which people who would not normally search for certain key phrases can get to you. But who, nevertheless, may be interested in your offer, product or service. Marketing management will help you succeed in this structure. The main tasks of marketing management for the business structure, compliance with which facilitates the development of a marketing plan..
URI: http://www.investplan.com.ua/pdf/21_2021/12.pdf
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6429
ISSN: ISSN 2306-6814
Appears in Collections:Наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
КрючкоБезус.pdf1,25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.