Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6489
Назва: Маркетинговий аналіз сильних та слабких сторін процесу виробництва олійних культур
Інші назви: Marketing analysis of strengths and weaknesses of process of production of oil-bearing cultures
Автори: Кравець, Ольга Василівна
Kravets, Olha
Ключові слова: маркетинговий аналіз
marketing analysis
внутрішні і зовнішні фактори
internal and external factors
розвиток підприємства
development of enterprise
SWOT-аналіз
SWOT- analysis
Дата публікації: 2021
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Кравець О. В. Маркетинговий аналіз сильних та слабких сторін процесу виробництва олійних культур / О. В. Кравець // Забезпечення сталого розвитку аграрного сектору економіки: проблеми, пріоритети, перспективи : матеріали XІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет – конф. (Дніпро, 28-29 жовт. 2021 р.) : в 2 т. – Дніпро : Видав.-поліграф. центр «Гарант СВ», 2021. – Т. 2. – С. 38-39. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6489
Короткий огляд (реферат): Визначено основні пріоритетні напрямки розвитку виробництва олійних культур, умови пристосовування до змін зовнішнього середовища, використання нових технологій організацією управлінськими процесами, зміни стратегій діяльності. Встановлено, що одним з основних інструментів маркетингового аналізу, що дає оцінку внутрішнім і зовнішнім чинникам, які впливають на розвиток підприємства є SWOT-аналіз. Констатовано, що комплексний аналіз сильних та слабких сторін процесу виробництва олійних культур дає можливість оцінити його реальний стан. Обґрунтовано, що загрозами подальшого позитивного розвитку процесу виробництва олійних культур є макроекономічні ризики, обумовлені погіршенням внутрішньої і зовнішньої кон'юнктури світових цін на продукцію олійних культур. Basic priority directions of development of production of oil-bearing cultures, condition of adaptation are certain to the changes of environment, use of new technologies by organization administrative processes, changes of strategies of activity. It is set that one of basic instruments of marketing analysis, that gives an estimation to the internal and external factors that influence on development of enterprise there is SWOT- analysis. It is established, that the complex analysis of strengths and weaknesses of process of production of oil-bearing cultures gives an opportunity to estimate him the real state. Reasonably, that the threats of further positive development of process of production of oil-bearing cultures are the macroeconomic risks conditioned by worsening of the internal and external state of affairs of world prices on the products of oil-bearing cultures.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6489
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3_Kravets O.V.-2021.pdf236,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.