Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6534
Title: Інноваційний маркетинг як сучасна складова ефективного агровиробництва
Other Titles: Innovative marketing as a modern component of efficient agricultural production
Authors: Кравець, Ольга Василівна
Kravets, Olha
Keywords: інноваційний маркетинг
innovative marketing
ефективне агровиробництво
efficient agricultural production
маркетингові технології
marketing technologies
конкурентні переваги
competitive advantages
Issue Date: 2022
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Кравець О. В. Інноваційний маркетинг як сучасна складова ефективного агровиробництва / О. В. Кравець // Теоретичні та практичні питання аграрної науки : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., (м. Дніпро, 18 трав. 2022 р.) : в 2 ч. / за заг. ред. А. С. Кобця. – Дніпро, 2022. – Ч. 2. – С. 232-234. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6534
Abstract: Визначено основні напрями використання новітніх технологій у виробництві та просуванні товарів на ринку, пропозицію продукції, попит на яку визначає ринок. Встановлено, що передумовами інноваційної діяльності аграрних підприємств в сучасних умовах господарювання є розробка та використання маркетингових стратегій, завоювання нових сегментів ринку, трансформацій життєвого циклу товару. Констатовано, що маркетингові технології є основою для формування системи організаційного управління, спрямованого на вивчення попиту та потреб ринку. Обґрунтовано, що розробка та впровадження інноваційного маркетингу в умовах глобальної кризи, викликаної пандемією, стає сучасним та дієвим засобом забезпечення конкурентоспроможності підприємства та збільшення рівня прибутку. The main directions of using the latest technologies in the production and promotion of goods on the market, the supply of products, the demand for which is determined by the market. It is established that the prerequisites for innovative activities of agricultural enterprises in modern economic conditions are the development and use of marketing strategies, the conquest of new market segments, transformations of the product life cycle. It is stated that marketing technologies are the basis for the formation of an organizational management system aimed at studying the demand and needs of the market. It is substantiated that the development and implementation of innovative marketing in the global crisis caused by the pandemic, is becoming a modern and effective means of ensuring the competitiveness of the enterprise and increase profits.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6534
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кравець О.В. тези.pdf136,09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.