Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6535
Назва: Маркетинг рекреаційних територій як інструмент становлення, розвитку та регулювання ринку рекреаційних послуг
Інші назви: Marketing of recreational areas as a tool for the formation, development and regulation of the market of recreational services
Автори: Пустова, Лілія
Pustova, Liliya
Кравець, Ольга Василівна
Kravets, Olha
Ключові слова: маркетинг рекреаційних територій
marketing of recreational areas
економічна політика
economic policy
ресурсний потенціал
resource potential
маркетингові інструменти
marketing tools
Дата публікації: 2022
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Пустова Л. В. Маркетинг рекреаційних територій як інструмент становлення, розвитку та регулювання ринку рекреаційних послуг / Л. В. Пустова, О. В. Кравець // Теоретичні та практичні питання аграрної науки : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., (м. Дніпро, 18 трав. 2022 р.) : в 2 ч. / за заг. ред. А. С. Кобця. – Дніпро, 2022. – Ч. 2. – С. 305-307. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6535
Короткий огляд (реферат): Визначено, що основні принципи розвитку рекреаційних територій передбачають пріоритетність екологічно-збалансованого розвитку рекреаційних територій поряд із розвитком суміжних виробничих та інфраструктурних галузей. Встановлено, що у досягненні екологічних цілей, особливу роль повинен відігравати саме маркетинг. Об’єктом маркетингу рекреаційних територій виступає рекреаційна територія в цілому зі всіма виробничими та інфраструктурними сферами. Констатовано, що маркетингова діяльність передусім пов’язана із визначенням територій, придатних для рекреації та відпочинку, формуванням особливих переваг території, формування пакету рекреаційних послуг із залучення природних рекреаційних ресурсів, визначення раціональної ціни, просування рекреаційних послуг серед різних груп споживачів-рекреантів, інформаційна підтримка, охорона і захист навколишнього середовища. Обґрунтовано, що основними маркетинговими напрямками регулювання є рекреаційне раціональне природокористування, завантаженість матеріально технічної бази сфери рекреації, забезпеченість ресурсного потенціалу рекреаційної сфери, дотримання вимог антропогенного навантаження на рекреаційних територіях. It is determined that the basic principles of development of recreational areas provide for the priority of ecologically balanced development of recreational areas along with the development of related production and infrastructure industries. It is established that in achieving environmental goals, a special role should be played by marketing. The object of marketing of recreational areas is the recreational area as a whole with all production and infrastructure areas. It is stated that marketing activities are primarily related to the definition of areas suitable for recreation and recreation, the formation of special advantages of the territory, the formation of a package of recreational services to attract natural recreational resources, determining a rational price, promotion of recreational services among different groups of consumers, information support , protection and environmental protection. It is substantiated that the main marketing directions of regulation are recreational rational nature use, loading of material and technical base of recreation sphere, provision of resource potential of recreational sphere, observance of requirements of anthropogenic loading in recreational territories.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6535
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези Пустова Л.,Кравець О..pdf92,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.