Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6536
Title: Сутність та завдання екологічного маркетингу
Other Titles: The essence and objectives of environmental marketing
Authors: Борисенко, Єлизавета Петрівна
Borysenko, Yelyzaveta
Кравець, Ольга Василівна
Kravets, Olha
Keywords: екологічний маркетинг
ecological marketing
маркетинг природокористування
marketing of nature management
виробництво продукції
production
сегмент ринку
market segment
Issue Date: 2022
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Борисенко Є. П. Сутність та завдання екологічного маркетингу / Є. П. Борисенко, О. В. Кравець // Теоретичні та практичні питання аграрної науки : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Дніпро, 18 трав. 2022 р.) : в 2 ч. / за заг. ред. А. С. Кобця. – Дніпро, 2022. – Ч. 2. – С. 83-84. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6536
Abstract: Визначено, що екологічний маркетинг являє собою систему концепцій, кожна з яких зосереджується на одному з ключових факторів екологічного маркетингу. Встановлено, що процес еволюції екологічного маркетингу регіону має три рівні, кожен з яких пов’язаний із формуванням на ринку екологічно усвідомлених потреб. Констатовано, що головним завданням екологічного маркетингу регіону є формування і розвиток ринку екологічних товарів з метою розв’язання суперечностей між економічним розвитком і необхідністю збереження і подальшого поліпшення якості довкілля. Обґрунтовано, що поняття екологічного маркетингу є досить актуальним на сьогоднішній день, обираючи такий напрям позиціонування бренду, виробники прагнуть отримати більші прибутки порівняно з конкурентами, залишатися завжди у центрі уваги споживача та бути частиною нині популяритизованного екологічного руху. It is determined that environmental marketing is a system of concepts, each of which focuses on one of the key factors of environmental marketing. It is established that the process of evolution of ecological marketing in the region has three levels, each of which is associated with the formation of environmentally conscious needs in the market. It is stated that the main task of ecological marketing of the region is the formation and development of the market of ecological goods in order to resolve the contradictions between economic development and the need to preserve and further improve the quality of the environment. It is substantiated that the concept of environmental marketing is quite relevant today, choosing this direction of brand positioning, manufacturers seek to make more profits than competitors, always remain in the spotlight and be part of the now popular environmental movement.
URI: https://www.dsau.dp.ua/ua/page/materali-konferencj.html
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6536
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези Борисенко Е, Кравець О..pdf131,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.