Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6537
Title: Фактори діджиталізації маркетингової діяльності туристичних підприємств України
Other Titles: Factors of digitalization of marketing activity of tourist enterprises of Ukraine
Authors: Воловик, Дмитро Володимирович
Volovyk, Dmytro
Keywords: туризм
tourism
маркетингова діяльність
marketing activities
діджиталізація
digitalization
Issue Date: 2021
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Воловик Д. В. Фактори діджиталізації маркетингової діяльності туристичних підприємств України / Д. В. Воловик // Маркетинг як найважливіша складова функціонування системи аграрного бізнесу : матеріали ІХ Всеукр. наук.-практ. Інтернет-конф. (Дніпро, 25-26 жовт. 2021 р.). – Присвяч.100-річчю ДДАЕУ / МОН України ; ДДАЕУ. – Дніпро, 2021. – С. 75-77. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6537
Abstract: Показані фактори діджиталізації маркетингової діяльності туристичних підприємств України. Pokazani faktory didzhytalizatsii marketynhovoi diialnosti turystychnykh pidpryiemstv Ukrainy.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6537
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf453,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.