Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6691
Title: | Сучасні активні методи навчання при викладанні ділової іноземної мови для майбутніх фахівців ДДАЕУ |
Other Titles: | Suchasni aktyvni metody navchannia pry vykladanni dilovoi inozemnoi movy dlia maibutnikh fakhivtsiv DDAEU |
Authors: | Крамаренко, Тетяна Володимирівна Kramarenko, Tetiana |
Keywords: | активні методи навчання active teaching methods проблемна лекція problem lecture евристична бесіда heuristic conversation навчальна дискусія educational discussion ситуаційні завдання situational tasks |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Дніпровський державний аграрно-економічний університет |
Citation: | Крамаренко Т. В. Сучасні активні методи навчання при викладанні ділової іноземної мови для майбутніх фахівців ДДАЕУ / Т. В. Крамаренко // Сучасна педагогіка та лінгводидактика ДДАЕУ : зб. наук. пр. / за загал. ред. О. В. Назаренко ; ДДАЕУ. – Дніпро : ПП Вахмістров О. Є. – 2022. – С.118-125. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6691 |
Abstract: | На сьогоднішній день суспільство та новітні реалії висувають високі вимоги до системи освіти та її учасників. Саме система вищої освіти стає невід’ємною частиною загальної культури людини. Перехід до підготовки фахівців у галузі економіки, зокрема менеджменту і маркетингу, які б відповідали існуючій ринковій економіці нашої країни, значною мірою визначається збільшенням популярності випускників цієї сфери. Впровадження ситуаційних завдань у практику викладання ділової іноземної мови при вивченні тем економічного профілю інтенсифікує навчальний процес. Необхідність активізації навчального процесу за допомогою ситуаційних завдань зумовлена скороченням часу на аудиторні знаття та підвищенням об’єму інформації для забезпечення усебічної підготовки майбутніх фахівців, що у свою чергу забезпечує підвищення якості підготовки студентів на основі застосування активних форм навчання за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій. Today society and the latest realities place high demands on the education system and its participants. Exactly the higher education system is becoming an integral part of the general culture of man. Transition to training in economics, including management and marketing, which would correspond to the existing market economy of our country, largely determined by the increasing popularity of this graduate spheres. Introduction of situational tasks in the practice of teaching business foreign language in the study of economic topics intensifies learning process. The need to intensify the learning process using situational tasks due to the reduction of time in the classroom knowledge and increase the amount of information to ensure comprehensive training of future specialists, which in turn provides an increase quality of student training based on the use of active forms of education with the help of information and communication technologies. |
URI: | http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6691 |
Appears in Collections: | Наукові статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Крамаренко стаття кафедра 2022 с.118-125.pdf | 521,41 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.