Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6692
Назва: The difference between hard skills and soft skills
Інші назви: Різниця між hard skills та soft skills
Автори: Kramarenko, Tetiana
Крамаренко, Тетяна Володимирівна
Ключові слова: education
освіта
employees
співробітники
job duties
посадові обов'язки
technical skills
технічні навички
personal experiences
особистий досвід
Дата публікації: 2022
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Kramarenko T. V. The difference between hard skills and soft skills / T. V. Kramarenko // Підготовка фахівців на шляху до євроінтеграції: проблеми та перспективи : матеріали I Всеукр. (XVI міжвуз.) наук.-практ. інтернет-конф. до 100-річчя заснування Дніпровського держ. аграр.-екон. ун-ту (Дніпро, 14 квіт. 2022 р.) / ДДАЕУ. – Дніпро : ДДАЕУ, 2022. – С.15. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6692
Короткий огляд (реферат): It is important to know that when considering new employees, many companies look first to see if that worker has the practical knowledge to do the job. However, while the hard skills are significant, companies know that excellent employees have another skillset that may be harder to cultivate: soft skills. The matter is that hard skills refer to the job-related knowledge and abilities that employees need to perform their job duties effectively. Soft skills, on the other hand, are the personal qualities that help employees really thrive in the workplace. Важливо знати, що, розглядаючи нових співробітників, багато компаній спочатку шукають, чи має цей працівник практичні знання для виконання роботи. Однак, незважаючи на те, що жорсткі навички є значущими, компанії знають, що відмінні працівники мають ще один набір навичок, який може бути важче розвивати: м’які навички. Справа в тому, що жорсткі навички відносяться до пов’язаних з роботою знань і здібностей, які необхідні працівникам для ефективного виконання своїх службових обов’язків. З іншого боку, м’які навички – це особисті якості, які допомагають співробітникам справді процвітати на робочому місці.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6692
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Крамаренко тези ДДАЕУ кафедра 2022 с.15.pdf347,22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.