Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6699
Title: | Pedagogical support of foreign students in the educational process |
Other Titles: | Педагогічна підтримка іноземних студентів в навчальному процесі |
Authors: | Lukatska, Yana Лукацька, Яна Сергіївна |
Keywords: | pedagogical support педагогічна підтримка foreign student іноземний студент supervision супервізія facilitation фасилітація coaching коучінг |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського |
Citation: | Lukatska Ya.S. Pedagogical support of foreign students in the educational process / Ya.S. Lukatska // Традиції та новації у сфері педагогіки та психології : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. (м. Київ, 4-5 лют. 2022 р.) / ТНУ ім. В. І. Вернадського. – К. : ТНУ ім. В. І. Вернадського, 2022. – С. 107-109. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6699 |
Abstract: | The paper analyses pedagogical technologies that help to implement pedagogical support of foreign students to improve adaptation, development of communication skills, and as a result contribute to the formation of social competence. Among such technologies we distinguish supervision, facilitation, coaching which influence positively the educational process and provide pedagogical support for foreign students. В роботі проаналізовано педагогічні технології, які допомагають реалізувати педагогічну підтримку іноземних студентів для поліпшення адаптації, розвитку навичок комунікації, та як результат сприяють формуванню соціальної компетентності. Серед таких технологій виділяємо супервізію, фасилітацію та коучинг як такі, що найрезультативніше впливають на навчальний процес та створюють якісну педагогічну підтримку іноземним студентам. |
URI: | http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6699 |
Appears in Collections: | Тези конференцій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Тези Лукацька.pdf | 269,22 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.