Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6704
Title: Поняття «модель» та «моделювання» в умовах контекстного навчання
Other Titles: The concept of «model» and «modelling» in the context of contextual learning
Authors: Масур, Ганна Сергіївна
Masur, Hanna
Keywords: модель
model
моделювання
modelling
компетенція
competence
компетентність
competency
контекстне навчання
contextual learning
професійна підготовка
professional training
Issue Date: 2022
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Масур Г. Поняття «модель» та «моделювання» в умовах контекстного навчання / Г. Масур // Теоретичні та практичні питання аграрної науки : матеріали Міжнар. наук.-практ.конф.( м. Дніпро, 18 трав. 2022 р.) : у 2 ч. / за заг. ред. А. С. Кобця ; ДДАЕУ. – Дніпро, 2022. – Ч. 2. – С.28-30. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6704
Abstract: Статтю присвячено аналізу моделювання навчального процесу у вищій школі, що забезпечує зближення навчання студентів з їх майбутньою професійною діяльністю. Автором розглядаються базові поняття технології контекстного навчання. The article is devoted to the analysis of modelling of educational process in higher school, which provides convergence of students' education with their future professional activity. The author considers the basic concepts of contextual learning technology.
URI: https://drive.google.com/file/d/1ZgT51pJvXq6WO-TTCVMMFvOtmdGUOUjr/view
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6704
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Поняття модель та моделювання.pdf641,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.