Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6712
Title: | Переваги дистанційного навчання німецької мови в аграрних закладах вищої освіти |
Other Titles: | Advantages of distance learning german language in agricultural institutions of higher education |
Authors: | Піддубцева, Ольга Ігорівна Piddubtseva, Olga |
Keywords: | дистанційне навчання distance learning електронні освітні платформи electronic learning platforms інформаційно-комунікаційні технології information and communication technologies німецька мова German language аграрна освіта agricultural education |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій |
Citation: | Піддубцева О. І. Переваги дистанційного навчання німецької мови в аграрних закладах вищої освіти / О. І. Піддубцева // Інноваційна педагогіка. – 2022. – Вип. 44. – Т. 2. – С. 78-81. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6712 |
Abstract: | Актуальність дослідження визначається обмеженнями, що пов’язані з розповсюдження коронавірусної інфекції світом, та вимогами щодо якості підготовки майбутніх фахівців агропромислових комплексів. Це дало поштовх до пошуку нових форм організації навчального процесу в закладах вищої освіти. Мета статті полягає у визначенні переваг дистанційного викладання німецької мови в аграрних закладах вищої освіти. Для цього було проаналізовано новітні наукові доробки, що присвячені особливостям використання електронних освітніх платформ та інформаційно-комунікаційних технологій, які допомагають поліпшити засвоєння студентами знань, зробити процес навчання більш цікавішим та різноманітним, а також покращити процес взаємодії між викладачем та студентами. Крім того в статті докладно розглянуто дистанційний курс викладання німецької мови для студентів першого курсу на базі електронної освітньої системи Moodle з залученням інформаційно-комунікаційної технології Zoom в одному з провідних аграрних закладів вищої освіти. Використання інформаційно-комунікаційної технології Zoom дозволило покращити рівень сформованості німецькомовної компетентності в діалогічному та монологічному мовленні. Завдяки проведеному аналізу ми визначили переваги дистанційного навчання німецької мови в аграрних закладах вищої освіти, а саме: гнучкість та доступність (незалежно від місця знаходження, часу, особистих проблем або фізичних обмежень студент має постійний доступ до банку інформації); технологічність (широкий спектр інформаційно-комунікаційних технологій, які дозволяють формувати навички та вміння в усіх видах мовленнєвої діяльності); об’єктивність оцінювання (викладач та студенти отримують незалежну оцінку знань); високий рівень мотивації (підвищення інтересу та мотивації до вивчення дисципліни завдяки новим формам роботи). Матеріали дослідження можуть бути використані для подальших теоретико-практичних досліджень для вдосконалення освітнього процесу в аграрних закладах вищої освіти. The relevance of the study is determined by the limitations associated with the spread of coronavirus infection around the world, and requirements for the quality of training of future specialists in agro-industrial complexes. This gave impetus to the search for new forms of organization of the educational process in higher education institutions. The purpose of the article is to determine advantages of distance teaching German language in agricultural institutions of higher education. For that, we analyzed the latest scientific developments on the features of the use of electronic learning platforms and information and communication technologies, which help to improve students’ knowledge acquisition, make the learning process more interesting and diverse, as well as to improve the process of interaction between the teacher and students. In addition, the article reportedly considered a distance learning course of German language for first-year students based on electronic learning system Moodle with information and communication technology Zoom in one of the leading agricultural institutions of higher education. The use of information and communication technology Zoom allowed us to improve the level of German competence in dialogic and monologic speech. Through the analysis, we identified advantages of distance learning German in agricultural higher education institutions, namely: flexibility and accessibility (regardless of location, time, personal problems or physical limitations, the student has constant access to the information bank); manufacturability (a wide range of information and communication technologies that allow you to develop skills and abilities in all types of speech activities); objectivity of assessment (a teacher and students receive independent assessment of knowledge); high level of motivation (increasing interest and motivation to study the discipline through new forms of work). The research materials can be used for further theoretical and practical research to improve the educational process in agricultural higher education institutions. |
URI: | http://www.innovpedagogy.od.ua/archives/2022/44/part_2/16.pdf http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6712 |
ISSN: | ISSN: 2663-6085 (Print) 2663-6093 (Online) |
Appears in Collections: | Наукові статті |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Піддубцева. Інноваційна педагогіка.pdf | 145,5 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.