Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/6767
Назва: Сучасні технології навчання ділової української мови в аграрних закладах вищої освіти
Інші назви: Modern technologies of teaching the Ukrainian business language in agricultural institutions of higher education
Автори: Семак, Людмила Анатоліївна
Semak, Liudmyla
Ключові слова: ділова українська мова
business Ukrainian language
освітні технології
educational technologies
педагогічні технології
pedagogical technologies
інформаційнокомунікаційні технології
information and communication technologies
Дата публікації: 2021
Видавництво: Комунальний заклад вищої освіти «Луцький педагогічний коледж» Волинської обласної ради
Бібліографічний опис: Семак Л. А. Сучасні технології навчання ділової української мови в аграрних закладах вищої освіти / Л. А. Семак // Академічні студії. Серія «Гуманітарні науки». – 2021. – Вип. 4. – С. 33-39. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6767
Короткий огляд (реферат): У статті окреслено сучасні технології навчання ділової української мови в аграрних закладах вищої освіти. Поява запропонованої розвідки зумовлена потребою розроблення в лінгвістичній і педагогічній науці доцільних освітніх і педагогічних технологій і методик, що мотивують студентів до вивчення державної мови в закладі вищої освіти, сприяють кращому осягненню мовних знань, відповідають запитам сьогодення. Спостережено, що за сучасних соціально-економічних умов поступу нашої держави неабияку роль у становленні висококваліфікованого фахівця, професійно і культурно розвиненого спеціаліста відіграє вивчення ділової української мови. У розвідці використано загальнонаукові методи аналізу й синтезу; описовий і компаративний метод. Обґрунтовано поняття технологій, освітніх технологій, педагогічних технологій. Виявлено й описано кілька груп педагогічних технологій, що їх слід упроваджувати в аграрних закладах вищої освіти на заняттях із ділової української мови, як-от: технології особистісно зорієнтованого навчання; технології з опертям на активізацію та інтенсифікацію діяльності здобувача; технології з опертям на організацію та управління процесом навчання. Доведено, що впровадження освітніх і педагогічних технологій у навчанні української мови, адаптованих до вимог сьогодення, в аграрних закладах вищої освіти дає серйозні переваги в налагодженні й автоматизації навчального процесу дисципліни, модернізації і поліпшенні організації лекційних і практичних занять, активізації діяльності здобувачів, підвищенні мотивації до вивчення державної мови й розвитку українськомовної компетентності. Наголошено на тому, що перспективи подальших досліджень полягають у докладному аналізі інформаційно-комунікаційних технологій і розробленні системи електронних вправ, програм, застосунків для навчання ділової української мови. The article outlines modern technologies of teaching the Ukrainian business language in agricultural institutions of higher education. The emergence of the proposed intelligence is due to the need to develop in linguistic and pedagogical science appropriate educational and pedagogical technologies and techniques that motivate students to learn the state language in higher education, contribute to better understanding of language skills, meet today’s demands. It is observed that under the current socio-economic conditions of our state’s progress, the study of the business Ukrainian language plays an important role in the formation of a highly qualified specialist, professionally and culturally developed specialist. General scientific methods of analysis and synthesis were used in the exploration; descriptive and comparative method. The concepts of technologies, educational technologies, pedagogical technologies are substantiated. Several groups of pedagogical technologies have been identified and described, which should be implemented in agricultural institutions of higher education in business Ukrainian language classes, such as: technologies of personality-oriented learning; technologies based on the activation and intensification of the applicant’s activities; technologies based on the organization and management of the learning process. It is proved that the introduction of educational and pedagogical technologies in teaching Ukrainian, adapted to today’s requirements, in agricultural institutions of higher education gives serious advantages in establishing and automating the educational process of the discipline, modernization and improvement of lectures and practical classes, intensification of motivation study of the state language and development of Ukrainianlanguage competence. It is emphasized that the prospects for further research are a detailed analysis of information and communication technologies and the development of a system of electronic exercises, programs, applications for learning the business Ukrainian language.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://www.letme.link/index.php/humanities/article/view/225
http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/6767
ISSN: 2786-5096 (Print), 2786-510X (Online)
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf267,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.