Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7408
Title: Гурткова робота як засіб стимулювання індивідуальної активності студентів при вивченні хімічних дисциплін
Other Titles: Hurtkova robota yak zasib stymuliuvannia indyvidualnoi aktyvnosti studentiv pry vyvchenni khimichnykh dystsyplin
Authors: Токар, Андрій Володимирович
Tokar, Andriy
Бойко, Юлія Володимирівна
Boyko, Yulіya
Петрушина, Галина Олександрівна
Petrushina, Galina
Keywords: інноваційні технології в освіті
innovatsiini tekhnolohii v osviti
індивідуальна активність студентів
indyvidualna aktyvnist studentiv
гурткова робота
hurtkova robota
Issue Date: 2021
Publisher: Об’єднання науковців GlobalNauka
Citation: Токар А. В. Гурткова робота як засіб стимулювання індивідуальної активності студентів при вивченні хімічних дисциплін / А. В. Токар, Ю. В. Бойко, Г. О. Петрушина // Сучасний педагог: колективна наук. моногр. / Об’єднання науковців GlobalNauka. – Дніпро : Акцент ПП, 2021. – Т. 3. – С. 169-179. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7408
Abstract: Модернізація змісту хімічної освіти має на меті не просто давати знання про хімічні сполуки, їх будову, властивості та перетворення, але й вимагати того, щоб хімічна обізнаність студентів була функціональною, щоб вони розуміли необхідність базових хімічних знань для свого повсякденного життя. У значній мірі цьому сприяють наведені приклади різноманітних форм гурткової роботи, що призначені для викладачів хімії закладів вищої освіти та можуть бути корисними для студентів, які прагнуть набути нових знань з цієї загальноосвітньої дисципліни. Modernizatsiia zmistu khimichnoi osvity maie na meti ne prosto davaty znannia pro khimichni spoluky, yikh budovu, vlastyvosti ta peretvorennia, ale y vymahaty toho, shchob khimichna obiznanist studentiv bula funktsionalnoiu, shchob vony rozumily neobkhidnist bazovykh khimichnykh znan dlia svoho povsiakdennoho zhyttia. U znachnii miri tsomu spryiaiut navedeni pryklady riznomanitnykh form hurtkovoi roboty, shcho pryznacheni dlia vykladachiv khimii zakladiv vyshchoi osvity ta mozhut buty korysnymy dlia studentiv, yaki prahnut nabuty novykh znan z tsiiei zahalnoosvitnoi dystsypliny.
URI: http://globalnauka.com/download/SP3.pdf
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7408
ISBN: ISBN 978-966-921-295 -5
Appears in Collections:Монографії, розділи монографій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SP3.pdf1,81 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.