Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7408
Title: | Гурткова робота як засіб стимулювання індивідуальної активності студентів при вивченні хімічних дисциплін |
Other Titles: | Hurtkova robota yak zasib stymuliuvannia indyvidualnoi aktyvnosti studentiv pry vyvchenni khimichnykh dystsyplin |
Authors: | Токар, Андрій Володимирович Tokar, Andriy Бойко, Юлія Володимирівна Boyko, Yulіya Петрушина, Галина Олександрівна Petrushina, Galina |
Keywords: | інноваційні технології в освіті innovatsiini tekhnolohii v osviti індивідуальна активність студентів indyvidualna aktyvnist studentiv гурткова робота hurtkova robota |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Об’єднання науковців GlobalNauka |
Citation: | Токар А. В. Гурткова робота як засіб стимулювання індивідуальної активності студентів при вивченні хімічних дисциплін / А. В. Токар, Ю. В. Бойко, Г. О. Петрушина // Сучасний педагог: колективна наук. моногр. / Об’єднання науковців GlobalNauka. – Дніпро : Акцент ПП, 2021. – Т. 3. – С. 169-179. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7408 |
Abstract: | Модернізація змісту хімічної освіти має на меті не просто давати знання про хімічні сполуки, їх будову, властивості та перетворення, але й вимагати того, щоб хімічна обізнаність студентів була функціональною, щоб вони розуміли необхідність базових хімічних знань для свого повсякденного життя. У значній мірі цьому сприяють наведені приклади різноманітних форм гурткової роботи, що призначені для викладачів хімії закладів вищої освіти та можуть бути корисними для студентів, які прагнуть набути нових знань з цієї загальноосвітньої дисципліни. Modernizatsiia zmistu khimichnoi osvity maie na meti ne prosto davaty znannia pro khimichni spoluky, yikh budovu, vlastyvosti ta peretvorennia, ale y vymahaty toho, shchob khimichna obiznanist studentiv bula funktsionalnoiu, shchob vony rozumily neobkhidnist bazovykh khimichnykh znan dlia svoho povsiakdennoho zhyttia. U znachnii miri tsomu spryiaiut navedeni pryklady riznomanitnykh form hurtkovoi roboty, shcho pryznacheni dlia vykladachiv khimii zakladiv vyshchoi osvity ta mozhut buty korysnymy dlia studentiv, yaki prahnut nabuty novykh znan z tsiiei zahalnoosvitnoi dystsypliny. |
URI: | http://globalnauka.com/download/SP3.pdf https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7408 |
ISBN: | ISBN 978-966-921-295 -5 |
Appears in Collections: | Монографії, розділи монографій |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.