Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/744
Назва: | Use of the method of questioning for determining the level of development of dialogue culture in students in higher education institution |
Інші назви: | Використання методу опитування для визначення рівня розвитку культури спілкування у студентів у вищому навчальному закладі |
Автори: | Lytvynova, Olena Литвинова, Олена Віталіївна |
Ключові слова: | method of questioning метод опитування culture of dialogue культура спілкування culture of dialogue communication культура діалогічного спілкування level of development рівень розвитку student group студентська група communicative qualities комунікативні якості method of psychometric. метод психометрії |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Центр міжнародного наукового співробітництва, видавництво "ТК Меганом " |
Бібліографічний опис: | Lytvynova O. V. Use of the method of questioning for determining the level of development of dialogue culture in students in higher education institution / O. V. Lytvynova // Scientific Journal: Innovative solutions in modern science / Редкол.: Waldemar Wojcik (відп. ред) та ін. – Dubai : TK Meganom, 2018. – Вип. #2 (21). – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/744 |
Короткий огляд (реферат): | The article considers the expediency of using the questionnaire method in pedagogical and psychological research with the aim of identifying the level of development of the culture of dialogue among students. An attempt has been made to analyze the application of the questionnaire methodology to identify the level of communicative abilities and personality traits as a component of the culture of dialogic communication in student groups. The main types of questionnaires, the content and form of questionnaires are considered, the analysis of polar profiles (method of psychometric) has been carried out for revealing certain communicative qualities and personality skills. Розглянуто доцільність використання методу анкети у педагогічному та психологічному дослідженні з метою виявлення рівня розвитку культури спілкування студентів. Була зроблена спроба проаналізувати застосування методології опитувальника для визначення рівня комунікативних здібностей та рис особистості як складової культури діалогічного спілкування в студентських групах. Розглянуто основні типи анкет, зміст та форму анкет, проведено аналіз полярних профілів (метод психометрії) для виявлення певних комунікативних якостей та навичок особистості. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://naukajournal.org/index.php/SMSD http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/744 |
ISSN: | 2414-6714 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2018 .pdf | 559,88 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.