Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7466
Title: Прикладні аспекти та математичні моделі при підготовці фахівців інженерних спеціальностей в аграрному секторі
Other Titles: The applied aspects and mathematical models are at preparation of specialists of engineering specialities in an agrarian sector
Authors: Дьяченко, Ніна Костянтинівна
Diachenko, Nina
Бондар, Богдан Олегович
Bondar, Bogdan
Keywords: математичні моделі при підготовці фахівців інженерних спеціальностей
mathematical models at preparation of specialists of engineering specialities
диференціальні рівняння
differential equalizations
математична статистика
mathematical statistics
елементи теорії ймовірностей
elements of theory of chances
Issue Date: 2020
Publisher: Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара
Citation: Дьяченко Н. К. Прикладні аспекти та математичні моделі при підготовці фахівців інженерних спеціальностей в аграрному секторі / Н. К. Дьяченко, Б. О.Бондар // Освіта і наука у мінливому світі: проблеми та перспективи розвитку : матеріали II Міжнар. наук. конф. (Дніпро, 27-28 берез. 2020 р.) : Дніпро : СПД «Охотнік», 2020. – Ч. 1. – С. 145-147. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7466
Abstract: В доповіді розглянуто значення фундаментальних дисциплін і, зокрема, математики, при підготовці фахівців інженерних спеціальностей. Наведені деякі задачі прикладного характеру для різних груп інженерних та інших спеціальностей. The value of fundamental disciplines and, in particular, mathematics is considered in a lecture, at preparation of specialists of engineering specialities. Some tasks over of the applied character are brought for the different groups of engineering and other specialities.
URI: https://www.dnu.dp.ua/docs/ndc/materiali%20conf/2020/10_1_osvita_i_nauka_1.pdf
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7466
Appears in Collections:Тези конференцій



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.