Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7496
Назва: Організаційно економічний механізм державного регулювання розвитку загальної середньої освіти в Україні
Інші назви: Orhanizatsiino ekonomichnyi mekhanizm derzhavnoho rehuliuvannia rozvytku zahalnoi serednoi osvity v Ukraini
Автори: Карпеко, Надія Миколаївна
Karpeko, Nadiia Mykolaivna
Ключові слова: впровадження нових економічних європейських відносин у систему освіти
vprovadzhennia novykh ekonomichnykh yevropeiskykh vidnosyn u systemu osvity
розвиток загальної середньої освіти в Україні
rozvytok zahalnoi serednoi osvity v Ukraini
державне регулювання
derzhavne rehuliuvannia
діяльності навчальних закладів
diialnosti navchalnykh zakladiv
Дата публікації: 2017
Видавництво: Національний університет цивільного захисту України
Бібліографічний опис: Карпеко Н. М. Організаційно економічний механізм державного регулювання розвитку загальної середньої освіти в Україні : дис… канд. наук з державного управління : [спец]. 25.00.02 – « Механізми державного управління » / Н. М. Карпеко ; Національний університет цивільного захисту України. – Харків : 2017. – 216 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7496.
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є розробка теоретичних засад і практичних рекомендацій щодо вдосконалення організаційно-економічного механізму державного регулювання розвитку загальної середньої освіти в Україні. Metoiu doslidzhennia ye rozrobka teoretychnykh zasad i praktychnykh rekomendatsii shchodo vdoskonalennia orhanizatsiino-ekonomichnoho mekhanizmu derzhavnoho rehuliuvannia rozvytku zahalnoi serednoi osvity v Ukraini.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7496
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ilovepdf_merged.pdf658,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.