Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7681
Title: Формування системи маркетингових досліджень на підприємстві
Other Titles: Formuvannia systemy marketynhovykh doslidzhen na pidpryiemstvi
Authors: Василенко, Юлія В`ячеславівна
Vasylenko, Yuliia
Keywords: маркетингові дослідження
marketing research
маркетингова діяльність
marketing activity
підприємство
enterprise
маркетингова інформація
marketing information
обробка інформації
information processing
маркетинговий аналіз
marketing analysis
Issue Date: 2022
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Василенко Ю. В. Формування системи маркетингових досліджень на підприємстві : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Василенко Юлія В`ячеславівна ; наук. керівник Воловик Дмитро Володимирович ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2022. – 96 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7681
Abstract: Об’єктом дослідження виступають процеси стосовно формування системи маркетингових досліджень в товаристві з обмеженою відповідальністю «РУШ», м. Дніпро. Предметом дослідження є сукупність теоретичних, методичних та практичних основ щодо формування системи маркетингових досліджень на підприємстві. Метою диплом роботи магістра є вивчення теоретично-методичних підходів та розробка практичних заходів щодо формування системи маркетингових досліджень на підприємстві. Методи дослідження: Дослідження були засновані на первинних та вторинних джерелах даних, таких як бухгалтерська та статистична звітність підприємства, періодичні видань, огляди веб-сайтів, наукова література, аналітичні огляди тощо. В роботі були використані загальноприйняті методи (аналіз, синтез, індукція та дедукція), емпіричні методи (спостереження, порівняння, вимірювання, моделювання), прикладні прийоми і методи стратегічного аналізу (SWOT-аналіз, PEST-аналіз), метод статистичного аналізу (аналіз рядів динаміки, графічний метод, трендовий аналіз та екстраполювання). Основний науковий результат роботи – поглиблення методологічних засад та розробка рекомендацій щодо вдосконалення процесу проведення маркетингових досліджень на основі використання досвіду підприємств, що працюють на вітчизняних ринках. Obiektom doslidzhennia vystupaiut protsesy stosovno formuvannia systemy marketynhovykh doslidzhen v tovarystvi z obmezhenoiu vidpovidalnistiu «RUSh», m. Dnipro. Predmetom doslidzhennia ye sukupnist teoretychnykh, metodychnykh ta praktychnykh osnov shchodo formuvannia systemy marketynhovykh doslidzhen na pidpryiemstvi. Metoiu dyplom roboty mahistra ye vyvchennia teoretychno-metodychnykh pidkhodiv ta rozrobka praktychnykh zakhodiv shchodo formuvannia systemy marketynhovykh doslidzhen na pidpryiemstvi. Metody doslidzhennia: Doslidzhennia buly zasnovani na pervynnykh ta vtorynnykh dzherelakh danykh, takykh yak bukhhalterska ta statystychna zvitnist pidpryiemstva, periodychni vydan, ohliady veb-saitiv, naukova literatura, analitychni ohliady toshcho. V roboti buly vykorystani zahalnopryiniati metody (analiz, syntez, induktsiia ta deduktsiia), empirychni metody (sposterezhennia, porivniannia, vymiriuvannia, modeliuvannia), prykladni pryiomy i metody stratehichnoho analizu (SWOT-analiz, PEST-analiz), metod statystychnoho analizu (analiz riadiv dynamiky, hrafichnyi metod, trendovyi analiz ta ekstrapoliuvannia). Osnovnyi naukovyi rezultat roboty – pohlyblennia metodolohichnykh zasad ta rozrobka rekomendatsii shchodo vdoskonalennia protsesu provedennia marketynhovykh doslidzhen na osnovi vykorystannia dosvidu pidpryiemstv, shcho pratsiuiut na vitchyznianykh rynkakh.
URI: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7681
Appears in Collections:Кафедра маркетингу. Магістри

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Василенко Ю.В..pdf1,75 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.