Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7690
Назва: Удосконалення товарної стратегії в аграрному підприємстві
Інші назви: Udoskonalennia tovarnoi stratehii v ahrarnomu pidpryiemstvi
Автори: Полохова, Ірина Василівна
Polokhova, Iryna
Ключові слова: маркетинговий аналіз
mаrketing аnаlysis
товарна політика
сommodity poliсy
асортимент
rаnge
біржа
exсhаnge
трейдингова діяльність
trаding асtivities
зовнішне та внутрішне середовище підприємства
externаl аnd internаl environment of the enterprise
якість продукції
produсt quаlity
Дата публікації: 2022
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Полохова І. В. Удосконалення товарної стратегії в аграрному підприємстві : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Полохова Ірина Василівна ; наук. керівник Квасова Людмила Сергіївна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2022. – 93 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7690
Короткий огляд (реферат): Об'єкт дослідження – процес удосконалення товарної стратегії сільськогосподарських підприємств в сучасних кризових ринкових умовах. Метою дослідження є вивчення теоретико-методологічних підходів до формування та удосконалення товарної політики в аграрної компанії. Методи дослідження - аналітичне визначення сутності категорій «товарна політика» та «товарна стратегія»); системного підходу (при проведенні зовнішнього та внутрішнього аналізу господарської діяльності компанії); елементи математико-емпірічного прогнозування та інші. Вивчено теоретичні аспекти формування та управління товарною стратегією аграрного підприємства; наведена організаційно-економічна характеристика аграрної оптової торгівельної компанії; визначено рівень та ефективність товарної політики; запропонована та обґрунтована товарна політика компанії. Результати впроваджені в діяльность оптової трейдової компанії ТОВ «АЗИМУТ-ТРЕЙД». Obiekt doslidzhennia – protses udoskonalennia tovarnoi stratehii silskohospodarskykh pidpryiemstv v suchasnykh kryzovykh rynkovykh umovakh. Metoiu doslidzhennia ye vyvchennia teoretyko-metodolohichnykh pidkhodiv do formuvannia ta udoskonalennia tovarnoi polityky v ahrarnoi kompanii. Metody doslidzhennia - analitychne vyznachennia sutnosti katehorii «tovarna polityka» ta «tovarna stratehiia»); systemnoho pidkhodu (pry provedenni zovnishnoho ta vnutrishnoho analizu hospodarskoi diialnosti kompanii); elementy matematyko-empirichnoho prohnozuvannia ta inshi. Vyvcheno teoretychni aspekty formuvannia ta upravlinnia tovarnoiu stratehiieiu ahrarnoho pidpryiemstva; navedena orhanizatsiino-ekonomichna kharakterystyka ahrarnoi optovoi torhivelnoi kompanii; vyznacheno riven ta efektyvnist tovarnoi polityky; zaproponovana ta obgruntovana tovarna polityka kompanii. Rezultaty vprovadzheni v diialnost optovoi treidovoi kompanii TOV «AZYMUT-TREID».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7690
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Полохова І.В..pdf1,06 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.