Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7692
Назва: Удосконалення комунікаційної стратегії підприємства
Інші назви: Udoskonalennia komunikatsiinoi stratehii pidpryiemstva
Автори: Соколик, Роман Олександрович
Sokolyk, Roman
Ключові слова: комунікації
communications
маркетинг
marketing
стратегічні комунікації
strategic communications
стратегія
strategy
медіапланування
media planning
ефективність комунікацій
communication efficiency
модель peso
peso model
Дата публікації: 2022
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Соколик Р. О. Удосконалення комунікаційної стратегії підприємства : магістр. дипломна робота : 075 Маркетинг / Соколик Роман Олександрович ; наук. керівник Курбацька Лариса Миколаївна ; Дніпровський держ.аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2022. – 80 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7692
Короткий огляд (реферат): Об'єкт дослідження – стратегічний підхід до управління маркетинговими комунікаціями підприємства. Метою дослідження є вивчення теоретико-методичних підходів та оцінка ефективності маркетингових комунікацій підприємства, а також розробка заходів з удосконалення його комунікаційної стратегії. Методи дослідження – монографічний, метод логічного узагальнення, порівняння, метод аналізу і синтезу, метод економічного аналізу, графічний метод, метод фокус-груп, опитування, фінансовий аналіз, моделювання, психографічний, прогнозування та інші маркетингові інструменти аналізу. Досліджено сутність, організацію та принципи розробки маркетингових комунікацій на підприємстві; надано організаційно-економічну характеристику підприємства, проведено оцінку ефективності маркетингових комунікацій та діагностику позиції ТОВ «СКАДОС» на ринку та визначити резерви для її удосконалення; розроблено пропозиції по удосконалення комунікаційної стратегії підприємства та інструменти для її реалізації. Результати впроваджені в діяльність товариства з обмеженою відповідальністю «СКАДОС», м. Дніпро Дніпропетровської області. Obiekt doslidzhennia – stratehichnyi pidkhid do upravlinnia marketynhovymy komunikatsiiamy pidpryiemstva. Metoiu doslidzhennia ye vyvchennia teoretyko-metodychnykh pidkhodiv ta otsinka efektyvnosti marketynhovykh komunikatsii pidpryiemstva, a takozh rozrobka zakhodiv z udoskonalennia yoho komunikatsiinoi stratehii. Metody doslidzhennia – monohrafichnyi, metod lohichnoho uzahalnennia, porivniannia, metod analizu i syntezu, metod ekonomichnoho analizu, hrafichnyi metod, metod fokus-hrup, opytuvannia, finansovyi analiz, modeliuvannia, psykhohrafichnyi, prohnozuvannia ta inshi marketynhovi instrumenty analizu. Doslidzheno sutnist, orhanizatsiiu ta pryntsypy rozrobky marketynhovykh komunikatsii na pidpryiemstvi; nadano orhanizatsiino-ekonomichnu kharakterystyku pidpryiemstva, provedeno otsinku efektyvnosti marketynhovykh komunikatsii ta diahnostyku pozytsii TOV «SKADOS» na rynku ta vyznachyty rezervy dlia yii udoskonalennia; rozrobleno propozytsii po udoskonalennia komunikatsiinoi stratehii pidpryiemstva ta instrumenty dlia yii realizatsii. Rezultaty vprovadzheni v diialnist tovarystva z obmezhenoiu vidpovidalnistiu «SKADOS», m. Dnipro Dnipropetrovskoi oblasti.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7692
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Соколик Р.О..pdf1,75 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.