Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/769
Title: Методичні передумови формування професійно орієнтованої німецькомовної читацької компетентності у студентів-аграріїв
Other Titles: Methodical basics of forming of a professionally oriented German language reading competence of students-agrarian
Authors: Піддубцева, Ольга Ігорівна
Piddubtseva, Olga
Keywords: аграрні виші
agrarian university
підходи до викладання іноземної мови
approaches to teaching foreign language
експерієнційно-інтерактивний підхід
experiential-interactive approach
навчання через зміст навчальних дисциплін
content-based second language instruction
"кейс метод"
"case method"
дискуссия
discussion
презентация
presentation
профессиональный портфель
professional portfolio
Issue Date: 2017
Publisher: Центр міжнародного наукового співробітництва, видавництво "ТК Меганом "
Citation: Піддубцева О. І. Методичні передумови формування професійно орієнтованої німецькомовної читацької компетентності у студентів-аграріїв / О. І. Піддубцева // Науковий огляд : міжнар. наук. журн. – К., 2017. – № 1(33). – С. 94-106. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/769
Abstract: Стаття присвячена теоретичному розгляду основних підходів до викладання дисципліни Німецька мова (за професійним спрямуванням) в аграрному виші: професійно орієнтоване навчання, експерієнційно-інтерактивне навчання та навчання через зміст навчальних дисциплін. Аналізується поєднання експерієнційного та інтерактивного підходу до навчання, що складають єдиний експерієнційно-інтерактивний підхід. Також розглядається інтерактивне навчання у взаємодії з кооперативним. Визначені основні види навчальної діяльності для формування німецькомовної професійно орієнтованої компетентності у читанні як “кейс метод”, дискусія, презентація та професійний портфель. The article is a theoretical review of the main approaches to teaching "German (for professional purposes)” in agricultural universities: professionally oriented education, experiential-interactive learning and content-based second language instruction. We analyze the combination of experiential and interactive approach to learning that form one experiential-interactive approach. We also consider the interactive learning in the interaction with the cooperativ language learning. The main educational activities for the formation of a German professionally oriented competence in reading as "case method", discussion, presentation and professional portfolio.
URI: http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/769
http://naukajournal.org/index.php/naukajournal/article/view/1082
ISSN: 2311-4509 (print) 2311-4517 (online)
Appears in Collections:Наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
22 стаття.pdf154,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.