Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7843
Title: | Застосування інтерактивних технологій навчання на заняттях з хімії |
Other Titles: | Application of interactive learning technologies in chemistry classes |
Authors: | Чигвінцева, Ольга Павлівна Chigvinteva, Olha Бойко, Юлія Володимирівна Boiko, Yuliya |
Keywords: | інтерактивні технології навчання interaktyvni tekhnolohii navchannia застосування інтерактивних технологій навчання zastosuvannia interaktyvnykh tekhnolohii navchannia заняття з хімії zaniattia z khimii викладання хімії vykladannia khimii методи навчання metody navchannia якість освіти yakist osvity |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | “Baltija Publishing” |
Citation: | Чигвінцева О. П. Застосування інтерактивних технологій навчання на заняттях з хімії / О. П. Чигвінцева, Ю. В. Бойко // International scientific conference «Prospects for Earth exploration: current state and rational use of resources»: conference proceedings, (December 28–29, 2021. Lublin, the Republic of Poland). Riga, Latvia : “Baltija Publishing”, 2021. - Р. 73-78. – Режим доступу : URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7843 |
Abstract: | Використання інтерактивних технологій дозволяє суттєво покращити якість освіти, створити необхідні умови для формування таких якостей сучасної молоді, як мобільність, уміння інтегруватись у динамічне суспільство та генерувати нові ідеї, критичність мислення, здатність приймати нестандартні рішення та нести за них відповідальність, комунікативні уміння, уміння працювати в команді, уміння моделювати навчальні та виховні ситуації тощо. Саме інтерактивні технології, під якими розуміють здатність до діалогу і взаємодії між викладачем та учасниками освітнього процесу, дозволяють створити комфортні умови навчання, за яких кожен здобувач вищої освіти відчуває свою успішність та інтелектуальну спроможність. Таке навчання у співпраці дозволяє усім учасникам процесу бути рівноправними і рівнозначними суб’єктами навчання. Vykorystannia interaktyvnykh tekhnolohii dozvoliaie suttievo pokrashchyty yakist osvity, stvoryty neobkhidni umovy dlia formuvannia takykh Yakostei suchasnoi molodi, yak mobilnist, uminnia intehruvatys u dynamichne suspilstvo ta heneruvaty novi idei, krytychnist myslennia, Zdatnist pryimaty nestandartni rishennia ta nesty za nykh vidpovidalnist, komunikatyvni uminnia, uminnia pratsiuvaty v komandi, uminnia Modeliuvaty navchalni ta vykhovni sytuatsii toshcho. Same interaktyvni tekhnolohii, pid yakymy rozumiiut zdatnist do dialohu i vzaiemodii mizh vykladachem ta uchasnykamy osvitnoho protsesu, dozvoliaiut stvoryty komfortni umovy navchannia, za yakykh kozhen zdobuvach vyshchoi osvity vidchuvaie svoiu uspishnist ta intelektualnu spromozhnist. Take navchannia u spivpratsi dozvoliaie usim uchasnykam protsesu buty rivnopravnymy i rivnoznachnymy subiektamy navchannia. |
Description: | Чигвінцева О. П. https://orcid.org/0000-0002-9091-7482 Бойко Ю. В. https://orcid.org/0000-0003-2850-0173 |
URI: | https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/7843 |
Appears in Collections: | Наукові статті |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.