Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/796
Title: | Технологія модерації і проблемний метод навчання іноземних мов у ВНЗ |
Other Titles: | Moderation technology and problem teaching method of foreign languages in higher educational institutions |
Authors: | Чорнобай, Віра Георгіївна Chornobai, Vira |
Keywords: | усний переклад oral translation модерація moderation груповоа робота group work проблемне навчання problem learning діалог dialogue |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Національний університет біоресурсів і природокористування України |
Citation: | Чорнобай В. Г. Технологія модерації і проблемний метод навчання іноземних мов у ВНЗ / В. Г. Чорнобай // Україна-Німеччина: горизонти освіти і культури. До 120-річчя Національного університету біоресурсів і природокористування України : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф. (23-24 листоп. 2017 р. Київ). – К. : НУБіП України, 2017. – С. 176-177. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/796 |
Abstract: | Практика усного перекладу – одночасно складне і дуже важливе завдання для будь-якого студента. Метою модерації є організація групової роботи в режимі співробітництва при дотриманні рівноправності її учасників. Проблемне навчання - тип навчання, що забезпечує творче засвоєння знань студентами за допомогою спеціально організованого викладачем діалогу. The practice of oral translation is both a complex and very important task for any student at the same time. The purpose of moderation is the organization of group work in the mode of cooperation, while respecting the equality of its participants. Problem learning is a type of learning that provides students with creative learning through a specially trained dialog teacher. |
URI: | http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/796 |
Appears in Collections: | Тези конференцій |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.