Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/799
Назва: Методична допомога студентам думати англійською
Інші назви: Methodological assistance for students to think in English
Автори: Чорнобай, Віра Георгіївна
Chornobai, Vira
Ключові слова: вивчення іноземної мови
learning foreign language
практика
practice
наочність
visibility
комп'ютерні системи
computer systems
вільне володіння англійською мовою
fluency in English
Дата публікації: 2018
Видавництво: Університет імені Альфреда Нобеля
Бібліографічний опис: Чорнобай В. Г. Методична допомога студентам думати англійською / В. Г. Чорнобай // Сучасна вища освіта: проблеми та перспективи : тези доп. VІ Всеукр. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів і науковців (Дніпро, 22 березня 2018 р.). – Дніпро : Університет імені Альфреда Нобеля, 2018. – Режим доступу : http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/799
Короткий огляд (реферат): Для вільного володіння англійською мовою (технічним і розмовною), студентам необхідно відмовитися від переведення своїх думок з російської або української на англійську. Одні з методів живої бесіди на практичному занятті - дидактична гра, симуляційні ігри. For fluent English language (technical and spoken), students need to refuse to translate their thoughts from Russian or Ukrainian to English. Some of the methods of live conversation in a practical lesson are the didactic game simulation games.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.dsau.dp.ua/jspui/handle/123456789/799
ISBN: 978-966-434-413-2
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2 2018 .pdf423,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.