Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8066
Назва: Особливості організації маркетингової діяльності в некомерційних організаціях
Інші назви: Peculiarities of the organization of marketing activities in non-commercial organizations
Автори: Кравець, Ольга Василівна
Kravets, Olha
Ключові слова: маркетингова діяльність
Marketing activity
некомерційні організації
non-commercial organizations
маркетингове середовище
marketing environment
некомерційна сфера
non-commercial sphere
Дата публікації: 2022
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Кравець О. В. Особливості організації маркетингової діяльності в некомерційних організаціях / О. В. Кравець // Актуальні проблеми економіки, управління та маркетингу в аграрному бізнесі : матеріали міжнар. наук.-практ.конф. (м. Дніпро, 20 верес. 2022 р.) / ДДАЕУ, Ф-т менеджменту і маркетингу. – Дніпро : ДДАЕУ, 2022. – С. 166-168. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8066
Короткий огляд (реферат): Визначено, що поряд з комерційною сферою, активного розвитку набуває співіснування некомерційної сфери людської діяльності. Насамперед в некомерційної сфері задовольняються такі першорядні соціальні потреби, як потреба людей в управлінні державою (через відповідні інститути демократії), в обороні і безпеки, в безкоштовних медицині та освіті, в віросповідання тощо. Встановлено, що діючі в некомерційній сфері інститути державної влади і управління, силові структури, релігійні конфесії, громадські організації зацікавлені в тому, щоб результати їх діяльності знаходили позитивний відгук в суспільстві. Тільки в цьому випадку вони можуть розраховувати на фінансування з коштів державного бюджету, внески засновників, спонсорську допомогу. Визначено, що особливості організації маркетингу в некомерційних організаціях витікають з особливостей цих організацій, а так само складаються під впливом внутрішнього і зовнішнього середовища. It was determined that along with the commercial sphere, the coexistence of the non-commercial sphere of human activity is actively developing. First of all, in the non-commercial sphere, such primary social needs as the need of people in state management (through the relevant institutions of democracy), in defense and security, in free medicine and education, in religion, etc. are met. It has been established that the institutions of state power and management, power structures, religious denominations, public organizations operating in the non-commercial sphere are interested in the results of their activities finding a positive response in society. Only in this case, they can count on funding from the state budget, founders' contributions, and sponsorship. It was determined that the peculiarities of the organization of marketing in non-profit organizations stem from the peculiarities of these organizations, and are also formed under the influence of the internal and external environment.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8066
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тези Кравець.pdf137,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.