Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8068
Title: Маркетингове дослідження ринку морозива в Україні
Other Titles: Marketing research of the ice cream market in Ukraine
Authors: Кадирус, Ірина Григорівна
Kadyrus, Iryna
Перерва, Карина Альбертівна
Pererva, Karyna
Keywords: маркетинг
marketing
дослідження ринку
market research
морозиво
ice cream
споживачі
consumers
потреби
needs
ключові фактори вибору
key factors
реклама
advertising
Issue Date: 2022
Publisher: Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України, ТОВ "Редакція журналу "Економіка та держава"
Citation: Кадирус І. Г. Маркетингове дослідження ринку морозива в Україні / Кадирус І. Г., Перерва К. А. // Економіка та держава. – 2022. – № 8. – С. 93-99. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8068
Abstract: У статті досліджується ринок морозива та його тенденції розвитку в Україні, охарактеризовано сучасний стан ринку морозива. Визначено, що ринок морозива є динамічним, і тому, товаровиробники вимушені постійно інвестувати значні кошти в виробничі потужності та впроваджувати новітні технології у виробництво. Завдяки новому сучасному технологічному обладнанню постійно збільшується асортимент продукції, покращується її якість, підвищується рентабельність та ефективність виробництва. Визначено ключові фактори вибору морозива споживачами, серед яких можна виділити наступні: смак, зовнішній вигляд, ціна та якість. Споживачі мають різну мотивацію до купівлі морозива — це важливо враховувати, адже знаючи мотиви купівлі, можна контролювати особистісні та психологічні фактори споживача, що впливають на його купівельну поведінку. Зазначено, що в сучасних ринкових умовах ефективне функціонування підприємства на ринку морозива вимагає використання новітніх маркетингових інструментів та ведення сильної конкурентної політики. Гнучкість до змін на ринку є ключовою умовою розвитку та успіху підприємства в даних умовах. Забезпечення лідируючих позицій підприємства – виробника морозива на ринку є однією з головних задач маркетингу. Маркетингова діяльність – це головний інструмент формування образу підприємства та його продукції у свідомості споживача. При правильній організації маркетингової діяльності, маркетинг може бути ефективним інструментом успішного функціонування підприємства і сприяє підвищення мотивації споживачів до купівлі ними товарів/послуг. Тільки задоволений споживач дає можливість товаровиробнику залишатися на ринку досить тривалий період. Встановлено, що рекламна кампанія підприємства при просуванні продукції на ринок є головним елементом щодо утримання високого рівня його конкурентоспроможності. Проведення ефективної рекламної кампанії дозволить підприємству нарощувати обсяг продажів; підвищити лояльність споживачів та збільшити їх кількість; встановити міцні, довготривалі відносини зі споживачами. The article examines the ice cream market and its development trends in Ukraine, describes the current state of the ice cream market. It is determined that the ice cream market is dynamic, and therefore, producers are forced to constantly invest significant funds in production capacity and implement the latest technologies in production. Thanks to new modern technological equipment, the range of products is constantly increasing, its quality is improving, profitability and production efficiency are increasing. The key factors of consumer choice of ice cream are identified, among which are the following: taste, appearance, price and quality. Consumers have different motivations to buy ice cream — it is important to consider, because knowing the motives for buying, you can control the personal and psychological factors that affect consumer buying behavior. It is noted that in modern market conditions, the effective functioning of the enterprise in the ice cream market requires the use of the latest marketing tools and a strong competition policy. Flexibility to change the market is a key condition for the development and success of the enterprise in these conditions. Ensuring the leading position of the company — the manufacturer of ice cream in the market is one of the main tasks of marketing. Marketing activity is the main tool for forming the image of the enterprise and its products in the minds of consumers. With the right organization of marketing activities, marketing can be an effective tool for successful operation of the enterprise and helps to increase consumer motivation to buy goods / services. Only a satisfied consumer allows the manufacturer to stay on the market for a long time. It has been established that the advertising campaign of an enterprise when promoting products to the market is the main element in maintaining a high level of its competitiveness. Conducting an effective advertising campaign will allow the company to increase sales; increase customer loyalty and increase their number; Establish strong, lasting relationships with consumers.
URI: https://www.nayka.com.ua/index.php/economy/issue/view/23/21
https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8068
ISSN: 2306-6806
Appears in Collections:Наукові статті



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.