Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8098
Назва: Формування digital-орієнтованої маркетингової стратегії розвитку аграрних підприємств
Інші назви: Formation of a digital-oriented marketing strategy for the development of agricultural enterprises
Автори: Ільченко, Тетяна Вікторівна
Ilchenko, Tetiana
Ключові слова: аграрне підприємство
agricultural enterprise
маркетингові стратегії
marketing strategies
інтернет-маркетинг
internet marketing
digital-технології
digital technologies
Дата публікації: 2022
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Ільченко Т. В. Формування digital-орієнтованої маркетингової стратегії розвитку аграрних підприємств / Т. В. Ільченко // Актуальні проблеми економіки, управління та маркетингу в аграрному бізнесі : матеріали Міжнар.наук.-практ. інтернет-конф. (Дніпро, 20 верес. 2022 р.). – Дніпро, ДДАЕУ, 2022. – С. 148-150. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8098
Короткий огляд (реферат): Визначено, що сучасний аграрний бізнес характеризується високою динамічністю. Відповідно, успішною може бути тільки максимально гнучка маркетингова стратегія, яку можна швидко перебудувати з урахуванням будь-яких змін на ринку. Встановлено, що діджиталізація й застосування цифрових маркетингових технологій та інструментів наразі набувають першочергової важливості для сучасних підприємств аграрного сектору. Ключова роль у формуванні digital-орієнтованої маркетингової стратегії належить інтернет-маркетингу. Визначено, що процеси діджиталізації, які відбуваються в аграрному секторі, зокрема, інформатизація та автоматизація облікових функцій, експлуатація складної роботизованої сільськогосподарської техніки, призведуть до значної трансформації в управлінні аграрним сектором. Тому кадровий склад аграрного сектору майбутнього повинен мати системне та екологічне мислення, вміти керувати проектами, володіти навичками ІТ та в деяких професіях — знання іноземних мов. It was determined that modern agrarian business is characterized by high dynamism. Accordingly, only the most flexible marketing strategy can be successful, which can be quickly rebuilt taking into account any changes in the market. It has been established that digitization and the use of digital marketing technologies and tools are currently gaining primary importance for modern enterprises in the agrarian sector. Internet marketing plays a key role in the formation of a digital-oriented marketing strategy. It was determined that the digitization processes taking place in the agricultural sector, in particular, the informatization and automation of accounting functions, the operation of complex robotic agricultural machinery, will lead to a significant transformation in the management of the agricultural sector. Therefore, the workforce of the agricultural sector of the future must have systemic and ecological thinking, be able to manage projects, have IT skills and, in some professions, knowledge of foreign languages.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8098
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ільченко_Тези.pdf192,68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.