Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8320
Назва: Медіакультура здобувача вищої освіти: соціолінгвістичний підхід
Інші назви: Mediaculture of a student of higher education: a sociolinguistic approach
Автори: Семак, Людмила Анатоліївна
Semak, Lyudmila
Ключові слова: медіакультура
Mediaculture
вища школа
higher school
здобувач вищої освіти
student of higher education
Дата публікації: 2023
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Семак Л. А. Медіакультура здобувача вищої освіти: соціолінгвістичний підхід / Л. А. Семак // Обліково-фінансове, інформаційне та мовно-комунікаційне забезпечення сталого розвитку аграрного сектору: перспективи та реалії : тези доп. наук.-практ. конф. (Дніпро 28-31берез. 2023 р.) / ДДАЕУ. – Дніпро : Друк. «Стандарт» (ПП Бойко В.В.), 2023. – С. 75-76. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8320
Короткий огляд (реферат): Проблема утвердження медіакультури сучасного студентства набуває неабиякої актуальності. Мета цієї розвідки – визначити основні передумови розвитку медіакультури здобувачів вищої освіти. Спостережено, що поглиблене вивчення нових засобів масової інформації (телекомунікаційних, що здійснюють через зворотній зв’язок між об’єктами і суб’єктами інформаційного простору) відкриває для студентства всіх галузей знань і спеціальностей додаткові кар’єрні перспективи; крім кар’єри в академічній сфері, випускники зможуть працювати у виробничих компаніях із створення продукту для телебачення, нових медіа, у рекламі й творчих галузях, як дослідники, продюсери, режисери, креативні редактори й журналісти. Майбутні спеціалісти також зможуть обіймати посади керівників проєктів, радників, кураторів і програмістів у дистриб’юторів, телерадіомовних мережах, фестивалях, музеях, бібліотеках, архівах та інших установах культури чи комерційних компаніях. The problem of establishing the media culture of modern students is gaining of considerable relevance. The purpose of this exploration is to determine the main prerequisites for development media culture of students of higher education. It was observed that in-depth study of new media (telecommunications carried out through feedback between objects and subjects of the information space) opens for students of all fields additional career prospects of knowledge and specialties; in addition to a career in academic field, graduates will be able to work in production companies with product creation for television, new media, advertising and creative industries, as researchers, producers, directors, creative editors and journalists. Future specialists will also be able to hold the positions of project managers, advisors, curators and programmers at distributors, broadcasting networks, festivals, museums, libraries, archives and other cultural institutions or commercial companies.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8320
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4 (1).pdf728,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.