Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8375
Title: Іноземна мова як інструмент розвитку комунікативного простору в основних інститутах державного управління
Other Titles: A foreign language as a tool for the development of communicative space in the main institutions of public administration
Authors: Пантілеєнко, Катерина Сергіївна
Pantileienko, Kateryna
Keywords: гендерні норми
Gender norms
освіта
education
гендер
gender
стать
sex
рівність
equality
підхід
approach
Issue Date: 2023
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Пантілеєнко К. С. Іноземна мова як інструмент розвитку комунікативного простору в основних інститутах державного управління / К. С. Пантілеєнко // Linguistics and Methodology in LSP training (до 100-річчя заснування Дніпровського держ. аграр.-екон. ун-ту) : матеріали I Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. (13 квіт. 2023 р.). – Дніпро : ДДАЕУ, 2023. – С. 34-35. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8375
Abstract: Ґендерно-трансформаційна освіта прагне використовувати всі частини системи освіти – від політики до педагогічних прийомів і залучення громади до трансформації стереотипів, ставлень, норм і практик, кидаючи виклик відносинам влади, переосмислюючи ґендерні норми та двійковість, а також підвищуючи критичну свідомість щодо основних причин нерівності і системи гноблення. Ґендерно-трансформаційна освіта виходить за рамки простого покращення доступу до освіти для дівчат і жінок, а надає можливість зацікавленим сторонам – студентам, викладачам, громадам і політикам – вивчати, оскаржувати та змінювати шкідливі гендерні норми та дисбаланс влади, які дають перевагу хлопчикам і чоловікам над дівчатками та жінками як особами іншої статі. Ґендерно-трансформаційна освіта відкриває їм життєвий вибір і можливості, що ведуть до здоров’я, соціальної та політичної участі, а також можливостей працевлаштування та зайнятості. Висвітлена також новизна і практичне значення досліджуваної проблеми. Gender-transformative education seeks to use all parts of the education system from policy to pedagogical techniques and community engagement to transform stereotypes, attitudes, norms and practices, challenging power relations, rethinking gender norms and binaries, and raising critical awareness of the root causes of inequality and systems of oppression. Gender transformative education goes beyond simply improving access to education for girls and women, and empowers stakeholders, students, educators, communities, and policymakers to explore and challenge, change harmful gender norms and power imbalances that privilege boys and men over women girls as women and persons of the opposite sex. Gender-transformative education opens them up to life choices and opportunities that lead to health, social and political participation, and employment and employment opportunities. The novelty and practical significance of the investigated problem are also highlighted.
URI: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8375
Appears in Collections:Тези конференцій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf1,81 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.