Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8408
Title: Психологічні аспекти педагогічної взаємодії та комунікації між викладачем та здобувачами вищої
Other Titles: Psychological aspects of pedagogical interaction and communication between the teacher and students of higher education
Authors: Крамаренко, Тетяна Володимирівна
Kramarenko, Tetiana
Keywords: педагогічна комунікація
pedagogical communication
педагогічна взаємодія
pedagogical interaction
особистість здобувача
personality of the learner
ефективність навчально-виховного процесу
effectiveness of the educational process
Issue Date: 2023
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Крамаренко Т. В. Психологічні аспекти педагогічної взаємодії та комунікації між викладачем та здобувачами вищої / Т. В. Крамаренко // Лінгводидактика та лінгвопрагматика : зб. наук. пр. / за загал. ред. О. В. Назаренко ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Каф. філології. – Дніпро : ПП Вахмістров О. Є., 2023. – С. 46-53. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8408
Abstract: Стаття присвячена актуальній проблемі педагогічної комунікації та педагогічної взаємодії в системі “викладач – здобувач освіти”. Подається теоретичне обґрунтування проблеми підвищення ефективності навчально-виховного процесу. Метою статті є обґрунтування необхідності використання активних методів навчання для ефективної педагогічної взаємодії та комунікації між викладачами та здобувачами освіти. Підвищення ефективності навчально–виховного процесу в значній мірі пов’язано з пошуком адекватної системи взаємодії між його учасниками та його оптимізацією. Розглянуто проблему розкриття особистості здобувача освіти. Розкрито, що основними психологічними умовами формування наукового знання та його засвоєння є творча діяльність самого суб’єкта діяльності, особливо в ситуації самоосвіти. The article is devoted to the current problem of pedagogical communication and pedagogical interaction in the "teacher - learner" system. The theoretical justification of the problem of increasing the effectiveness of the educational process is presented. The purpose of the article is to justify the need to use active learning methods for effective pedagogical interaction and communication between teachers and students. Increasing the effectiveness of the educational process is largely related to the search for an adequate system of interaction between its participants and its optimization. The problem of revealing the identity of the student of education is considered. It was revealed that the main psychological conditions for the formation of scientific knowledge and its assimilation are the creative activity of the subject of activity, especially in the situation of self-education.
URI: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8408
Appears in Collections:Наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Стаття 2023 Крамаренко.pdf1,46 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.