Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8438
Назва: Сучаснi методи та технологiï навчання у вищiй школi: огляд зарубiжного досвiду
Інші назви: Modern methods and technologies of teaching in higher school: overview of foreign experience
Автори: Шейпак, Катерина Олександрівна
Sheypak, Kateryna
Ключові слова: методи
methods
технології
technologies
вища школа
training
зарубіжні джерела
foreign sources
освіта
education
Дата публікації: 2023
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Шейпак К. О. Сучаснi методи та технологiï навчання у вищiй школi: огляд зарубiжного досвiду / К. О. Шейпак // Лінгвопрагматика та лінгводидактика : зб. наук. пр. / за загал. ред. О. В. Назаренко ; ДДАЕУ. – Дніпро : ПП Вахмістров О.Є., 2023. – C. 149-156. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8438
Короткий огляд (реферат): У статті представлені результати зарубіжних джерел, присвячених опису методів та технологій навчання у вищій школі. Опис освітніх методів та технологій здійснено у контексті основних тенденцій – активізації навчання, створення спеціальних середовищ та цифровізації освіти. Розкрито такі методи та технології навчання як змішане навчання, “перевернутий урок”, навчання, засноване на подіях, сценарне навчання; описано практику створення в освітніх організаціях екологічного та “розумного” середовища, використання штучного інтелекту. Зроблено висновки про можливості використання описаних освітніх методів та технологій у вітчизняній освіті. The article presents the results of foreign sources devoted to the description of teaching methods and technologies in higher education. The description of educational methods and technologies is carried out in the context of the main trends - the intensification of training, the creation of special environments and the digitalization of education. Such teaching methods and technologies are disclosed as blended learning, “flipped classroom”, eventbased learning, scenariobased learning; describes the practice of creating ecosystem and smart learning environment in educational organizations, the use of artificial intelligence. Conclusions are drawn about the possibilities of using the described educational methods and technologies in domestic education.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8438
Розташовується у зібраннях:Наукові статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття ДДАЕУ 2023.pdf657,01 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.