Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8447
Title: Труднощі вивчення англійської мови студентами аграрних зво (психологічний аспект)
Other Titles: Difficulties of learning English by students of agricultural universities (psychological aspect)
Authors: Чорнобай, Віра Георгіївна
Chornobai, Vira
Keywords: комунікація
communication
професійні комунікації
professional communication
обмін інформацією
exchange of information
ділове спілкування
business communication
іноземна мова
foreign language
мовний бар'єр
language barrier
вольові зусилля
willpower
комплексний підхід
comprehensive approach
Issue Date: 2023
Publisher: Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського
Citation: Чорнобай В. Г. Труднощі вивчення англійської мови студентами аграрних зво (психологічний аспект) / В. Г. Чорнобай // Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина») / ТНМУГ. – К., 2023. – № 8(26). – С. 355-367. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8447
Abstract: У процесі освоєння іноземної мови студентами одним із важливих аспектів, що впливає на успішність навчання, є психіка людини. Ми розглянули психологічні основи вивчення іншомовної мови та виявили деякі ефективні способи подолання психологічних труднощів при оволодінні іноземною мовою. Також нами розглядаються підходи до визначення категорії «комунікація» у XX-XXI століттях. Автори розглядають еволюцію поняття в соціально-гуманітарних, природничих дисциплінах, технічних науках і філософії, приділяється особлива увага аналізу змісту поняття в психолого-педагогічній думці та практичному впливу на процес вивчення англійської мови в технічних (аграрних) ЗВО. In the process of learning a foreign language by students, one of the important aspects that affect the success of studies is the human psyche. We considered the psychological foundations of learning a foreign language and discovered some effective ways to overcome psychological difficulties in mastering a foreign language. We also consider approaches to defining the category "communication" in the XX-XXI centuries. The authors consider the evolution of the concept in the social and humanities, natural sciences, technical sciences and philosophy, special attention is paid to the analysis of the content of the concept in psychological and pedagogical thought and the practical impact on the process of learning English in technical (agrarian) higher education institutions.
URI: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8447
ISSN: ISSN 2786-4952 Online
Appears in Collections:Наукові статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
П1 Перспективи та інновацСТАТТЯ киів весна 23.pdf1,58 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.