Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8696
Title: Формування маркетингової конкурентної стратегії підприємства
Other Titles: Formuvannia marketynhovoi konkurentnoi stratehii pidpryiemstva
Authors: Варварова, Аліна Сергіївна
Varvarova, Alina
Keywords: маркетингова стратегія
marketing strategy
конкурентна стратегія
competitive strategy
товарна страиегія
product strategy
цінова стратегія
price strategy
збутова страиегія
sales strategy
стратегія просування
promotion strategy
комунікативні заходи
communication measures
аграрна продукція
agricultural products
споживачі
consumers
Issue Date: 2023
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Варварова А. С. Формування маркетингової конкурентної стратегії підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Аліна Сергіївна Варварова ; наук. кер. Марія Олександрівна Багорка ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т. Факультет менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 100 с. – Режим доступу :https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8696
Abstract: Метою кваліфікаційної роботи є обґрунтування теоретико-методичних положень і розробка практичних рекомендацій щодо формування маркетингової конкурентної стратегії сільськогосподарського підприємства.Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye obgruntuvannia teoretyko-metodychnykh polozhen i rozrobka praktychnykh rekomendatsii shchodo formuvannia marketynhovoi konkurentnoi stratehii silskohospodarskoho pidpryiemstva.
URI: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8696
Appears in Collections:Кафедра маркетингу. Магістри

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Варварова А. С..pdf1,32 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.