Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8701
Назва: Маркетингове дослідженя конкурентного середовища підприємства
Інші назви: Marketynhove doslidzhenia konkurentnoho seredovyshcha pidpryiemstva
Автори: Отроцюк, Михайло Сергійович
Otrotsiuk, Mykhailo
Ключові слова: маркетингові дослідження
marketing research
маркетингова діяльність
marketing activities
підприємство
enterprise
маркетингова інформація
marketing information
система інформації
information system
конкурентне середовище
competitive environment
фактори середовища
environmental factors
аграрна продукція
agricultural products
споживачі
consumers
Дата публікації: 2023
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Отроцюк М.С. Маркетингове дослідженя конкурентного середовища підприємства : магістер. кваліфікаційна робота: 075 Маркетинг / Михайло Сергійович Отроцюк ; наук. кер. Марія Олександрівна Багорка ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т. Факультет менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 91 с. – Режим доступу :https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8701
Короткий огляд (реферат): Мета кваліфікаційної роботи є полягає у визначенні теоретичних підходів та методики проведення маркетингових досліджень у системі маркетингової інформації середовища організації, практична реалізація процедури дослідження конкурентного середовища досліджуваного підприємства та виявлення резервів підвищення його конкурентоспроможності в конкурентному середовищі.Meta kvalifikatsiinoi roboty ye poliahaie u vyznachenni teoretychnykh pidkhodiv ta metodyky provedennia marketynhovykh doslidzhen u systemi marketynhovoi informatsii seredovyshcha orhanizatsii, praktychna realizatsiia protsedury doslidzhennia konkurentnoho seredovyshcha doslidzhuvanoho pidpryiemstva ta vyiavlennia rezerviv pidvyshchennia yoho konkurentospromozhnosti v konkurentnomu seredovyshchi.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8701
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Отроцюк М. С..pdf1,2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.