Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8878
Назва: Обгрунтування стратегії підвищення продажів сільскогосподарської продукції у соціальних мережах
Інші назви: Obhruntuvannia stratehii pidvyshchennia prodazhiv silskohospodarskoi produktsii u sotsialnykh merezhakh
Автори: Балковий, Артур Олександрович
Balkovyi, Artur
Ключові слова: соціальні мережі
SMM
стратегія
strategy
контент на веб-сторінці
сontent on the social page
внутрішня оптимізація сайту
оn-site optimization
конверсія
сonversion
семантичний пошук
semantic search
діджитал маркетинг
digital marketing
Дата публікації: 2023
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Балковий А. О. Обгрунтування стратегії підвищення продажів сільскогосподарської продукції у соціальних мережах : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Артур Олександрович Балковий ; наук. керівник Квасова Людмила Сергіївна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 85 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8878
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є маркетингова товарна стратегія ягодної продукції фермерського господарства. Предметом дослідження є методи формування стратегії цифрового маркетингу, спрямовані на просування сільськогосподарської продукції в соціальних мережах. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження є обґрунтування доцільності впровадження управління стратегією просування в соціальних мережах для сільськогосподарськго підприємства. Методи дослідження. У ході проведеного дослідження використано різноманітні наукові методи, такі як аналіз та синтез для виявлення проблем у формуванні механізму забезпечення конкурентоспроможності. Теоретичний пошук та абстрактно-логічний аналіз використовувалися для характеристики сутності складових конкурентоспроможності. Моделювання було застосовано для побудови моделі організаційно-економічного та маркетингового механізму управління конкурентоспроможністю. Obiektom doslidzhennia ye marketynhova tovarna stratehiia yahodnoi produktsii fermerskoho hospodarstva. Predmetom doslidzhennia ye metody formuvannia stratehii tsyfrovoho marketynhu, spriamovani na prosuvannia silskohospodarskoi produktsii v sotsialnykh merezhakh. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye doslidzhennia ye obgruntuvannia dotsilnosti vprovadzhennia upravlinnia stratehiieiu prosuvannia v sotsialnykh merezhakh dlia silskohospodarskho pidpryiemstva. Metody doslidzhennia. U khodi provedenoho doslidzhennia vykorystano riznomanitni naukovi metody, taki yak analiz ta syntez dlia vyiavlennia problem u formuvanni mekhanizmu zabezpechennia konkurentospromozhnosti. Teoretychnyi poshuk ta abstraktno-lohichnyi analiz vykorystovuvalysia dlia kharakterystyky sutnosti skladovykh konkurentospromozhnosti. Modeliuvannia bulo zastosovano dlia pobudovy modeli orhanizatsiino-ekonomichnoho ta marketynhovoho mekhanizmu upravlinnia konkurentospromozhnistiu.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8878
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Балковий А.О..pdf1,67 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.