Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8880
Назва: Впровадження концепції екологічного маркетингу в діяльність аграрного підприємства
Інші назви: Vprovadzhennia kontseptsii ekolohichnoho marketynhu v diialnist ahrarnoho pidpryiemstva
Автори: Басараб, Віолетта Сергіївна
Basarab, Violetta
Ключові слова: екологічний маркетинг
ecological marketing
маркетингові стратегії
marketing strategies
аграрні підприємства
agrarian enterprises
еколого-економічний механізм
ecological-economic mechanism
екологічне управління
ecological management
Дата публікації: 2023
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Басараб В. С. Впровадження концепції екологічного маркетингу в діяльність аграрного підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Віолетта Сергіївна Басараб ; наук. керівник Багорка Марія Олександрівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 85 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8880
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження виступають процеси екологічного спрямування в галузі та розробка заходів, формування рекомендацій впровадження концепції екологічного маркетингу в діяльність Приватного підприємства агрофірми Прогрес Криничанського району Дніпропетровської області. Предметом дослідження виступають теоретичні положення, наукові праці провідних вчених, методичних обґрунтувань та алгоритмів, а також практичні навички провідних підприємств України з виробництва органічної продукції Метою кваліфікаційної роботи є вивчення, аналіз та розробка заходів впровадження концепції екологічного маркетингу в діяльність аграрного підприємства з метою покращення його сталості, зменшення негативного впливу на довкілля та забезпечення задоволення потреб споживачів, які більше цінують екологічно чисті продукти. Obiektom doslidzhennia vystupaiut protsesy ekolohichnoho spriamuvannia v haluzi ta rozrobka zakhodiv, formuvannia rekomendatsii vprovadzhennia kontseptsii ekolohichnoho marketynhu v diialnist Pryvatnoho pidpryiemstva ahrofirmy Prohres Krynychanskoho raionu Dnipropetrovskoi oblasti. Predmetom doslidzhennia vystupaiut teoretychni polozhennia, naukovi pratsi providnykh vchenykh, metodychnykh obgruntuvan ta alhorytmiv, a takozh praktychni navychky providnykh pidpryiemstv Ukrainy z vyrobnytstva orhanichnoi produktsii Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye vyvchennia, analiz ta rozrobka zakhodiv vprovadzhennia kontseptsii ekolohichnoho marketynhu v diialnist ahrarnoho pidpryiemstva z metoiu pokrashchennia yoho stalosti, zmenshennia nehatyvnoho vplyvu na dovkillia ta zabezpechennia zadovolennia potreb spozhyvachiv, yaki bilshe tsinuiut ekolohichno chysti produkty.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8880
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Басараб В.С..pdf1,51 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.