Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8882
Назва: Впровадження SEO-оптимізації (пошукової системи) при просуванні сільскогосподарської продукції на міжнародних ринках
Інші назви: Vprovadzhennia SEO-optymizatsii (poshukovoi systemy) pry prosuvanni silskohospodarskoi produktsii na mizhnarodnykh rynkakh
Автори: Боловін, Владислав Євгенійович
Bolovin, Vladyslav
Ключові слова: пошукова оптимізація
optimization
SEO оптимізація
Search Engine Optimization
кeywords
кeywords
контент на веб-сторінці
сontent on the web page
внутрішня оптимізація сайту
оn-site optimization
конверсія
сonversion
семантичний пошук
semantic search
діджитал маркетинг
digital marketing
Дата публікації: 2023
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Боловін В. Є. Впровадження SEO-оптимізації (пошукової системи) при просуванні сільскогосподарської продукції на міжнародних ринках : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Владислав Євгенійович Боловін ; наук. керівник Квасова Людмила Сергіївна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 94 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8882
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є процес розробки стратегій SEO (Search Engine Optimization) для поліпшення позицій веб-сайту в результатах пошукових систем. Предметом дослідження є сукупність наукових теоретичних, методичних та практичних підходів для дослідження SEO-оптимізації для просування сільськогосподарської продукції на міжнародних ринках. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження є обґрунтування доцільності впровадження управління цифровим маркетингом у сільськогосподарських підприємствах. Методи дослідження. Під час дослідження використано наступні наукові методи: аналізу та синтезу (для виявлення проблем формування механізму забезпечення конкурентоспроможності), теоретичного пошуку та абстрактно-логічного (для характеристики сутності складових конкурентоспроможності), моделювання (для побудови моделі організаційно-економічного та маркетингового механізму управління конкурентоспроможністю). Obiektom doslidzhennia ye protses rozrobky stratehii SEO (Search Engine Optimization) dlia polipshennia pozytsii veb-saitu v rezultatakh poshukovykh system. Predmetom doslidzhennia ye sukupnist naukovykh teoretychnykh, metodychnykh ta praktychnykh pidkhodiv dlia doslidzhennia SEO-optymizatsii dlia prosuvannia silskohospodarskoi produktsii na mizhnarodnykh rynkakh. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye doslidzhennia ye obgruntuvannia dotsilnosti vprovadzhennia upravlinnia tsyfrovym marketynhom u silskohospodarskykh pidpryiemstvakh. Metody doslidzhennia. Pid chas doslidzhennia vykorystano nastupni naukovi metody: analizu ta syntezu (dlia vyiavlennia problem formuvannia mekhanizmu zabezpechennia konkurentospromozhnosti), teoretychnoho poshuku ta abstraktno-lohichnoho (dlia kharakterystyky sutnosti skladovykh konkurentospromozhnosti), modeliuvannia (dlia pobudovy modeli orhanizatsiino-ekonomichnoho ta marketynhovoho mekhanizmu upravlinnia konkurentospromozhnistiu).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8882
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Боловін В.Є..pdf1,28 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.