Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8883
Назва: Вплив цифрового маркетингу на розвиток сільськогосподарського підприємства
Інші назви: Vplyv tsyfrovoho marketynhu na rozvytok silskohospodarskoho pidpryiemstva
Автори: Боловін, Микита Євгенійович
Bolovin, Mykyta
Ключові слова: цифрова стртаегія
Didgital strategy
оптимізація
optimization
кeywords
кeywords
контент на веб-сторінці
сontent on the web page
внутрішня оптимізація сайту
оn-site optimization
конверсія
сonversion
семантичний пошук
semantic search
діджитал маркетинг
digital marketing
Дата публікації: 2023
Видавництво: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Бібліографічний опис: Боловін М. Є. Вплив цифрового маркетингу на розвиток сільськогосподарського підприємства : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Микита Євгенійович Боловін ; наук. керівник Квасова Людмила Сергіївна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 84 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8883
Короткий огляд (реферат): Об’єктом дослідження є процес розробки маркетингової цифрової стратегій сількогосподарского підприємства. Предметом дослідження є сукупність наукових теоретичних, методичних та практичних підходів для дослідження впливу сучасних підходів до формування цифрових стратегії для розвитку підприємства. Метою кваліфікаційної роботи є дослідження та обґрунтування доцільності впровадження цифрового маркетинга у сільськогосподарських підприємствах. Методи дослідження. У процесі дослідження використані наукові методи, такі як аналіз і синтез для виявлення проблем у формуванні механізму забезпечення конкурентоспроможності, теоретичний пошук і абстрактно-логічний метод для характеристики сутності складових конкурентоспроможності, а також моделювання для побудови моделі організаційно-економічного та маркетингового механізму управління конкурентоспроможністю. Obiektom doslidzhennia ye protses rozrobky marketynhovoi tsyfrovoi stratehii silkohospodarskoho pidpryiemstva. Predmetom doslidzhennia ye sukupnist naukovykh teoretychnykh, metodychnykh ta praktychnykh pidkhodiv dlia doslidzhennia vplyvu suchasnykh pidkhodiv do formuvannia tsyfrovykh stratehii dlia rozvytku pidpryiemstva. Metoiu kvalifikatsiinoi roboty ye doslidzhennia ta obgruntuvannia dotsilnosti vprovadzhennia tsyfrovoho marketynha u silskohospodarskykh pidpryiemstvakh. Metody doslidzhennia. U protsesi doslidzhennia vykorystani naukovi metody, taki yak analiz i syntez dlia vyiavlennia problem u formuvanni mekhanizmu zabezpechennia konkurentospromozhnosti, teoretychnyi poshuk i abstraktno-lohichnyi metod dlia kharakterystyky sutnosti skladovykh konkurentospromozhnosti, a takozh modeliuvannia dlia pobudovy modeli orhanizatsiino-ekonomichnoho ta marketynhovoho mekhanizmu upravlinnia konkurentospromozhnistiu.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8883
Розташовується у зібраннях:Кафедра маркетингу. Магістри

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Боловін М.Є..pdf955,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.