Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8888
Title: Формування системи агромаркетингу на підприємстві
Other Titles: Formuvannia systemy ahromarketynhu na pidpryiemstvi
Authors: Здоровиця, Артем Русланович
Zdorovytsia, Artem
Keywords: агромаркетинг
agricultural marketing
маркетинг
marketing
концепція маркетингу
marketing concept
механізм маркетингу
marketing mechanism
мистецтво маркетингу
marketing art
процес маркетингу
marketing process
Issue Date: 2023
Publisher: Дніпровський державний аграрно-економічний університет
Citation: Здоровиця А. Р. Формування системи агромаркетингу на підприємстві : магістер. кваліфікаційна робота : 075 Маркетинг / Артем Русланович Здоровиця ; наук. керівник Ільченко Тетяна Вікторівна ; Дніпровський держ. аграр.-екон. ун-т, Ф-т менеджменту і маркетингу, Каф. маркетингу. – Дніпро, 2023. – 98 с. – Режим доступу : https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8888
Abstract: Об’єктом дослідження є процес становлення, організації та управління агромаркетингом, ступінь його впливу на результативність сільськогосподарського підприємства. Предметом дослідження є соціально-економічні відносини, що виникають в ході агромаркетингової діяльності сільськогосподарських підприємств. Метою дослідження є надання науково-практичних рекомендацій щодо формування та розвитку систем агромаркетингу в сільськогосподарських підприємствах та шляхів їх удосконалення. Методи дослідження у процесі дослідження використані статистичні та економіко - математичні методи аналізу: групування, порівняння, динамічні ряди, графіки, факторний і кореляційно-регресійний аналіз. Obiektom doslidzhennia ye protses stanovlennia, orhanizatsii ta upravlinnia ahromarketynhom, stupin yoho vplyvu na rezultatyvnist silskohospodarskoho pidpryiemstva. Predmetom doslidzhennia ye sotsialno-ekonomichni vidnosyny, shcho vynykaiut v khodi ahromarketynhovoi diialnosti silskohospodarskykh pidpryiemstv. Metoiu doslidzhennia ye nadannia naukovo-praktychnykh rekomendatsii shchodo formuvannia ta rozvytku system ahromarketynhu v silskohospodarskykh pidpryiemstvakh ta shliakhiv yikh udoskonalennia. Metody doslidzhennia u protsesi doslidzhennia vykorystani statystychni ta ekonomiko - matematychni metody analizu: hrupuvannia, porivniannia, dynamichni riady, hrafiky, faktornyi i koreliatsiino-rehresiinyi analiz.
URI: https://dspace.dsau.dp.ua/handle/123456789/8888
Appears in Collections:Кафедра маркетингу. Магістри

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Здоровиця А.Р..pdf905,38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.